تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
کد خبر : 6997

جنیفر لوپز برای آقای همسر در ماشین به زیبایی می خواند

جنیفر لوپز برای آقای همسر در ماشین به زیبایی می خواند

جنیفر لوپز به تازگی شیرین ترین ادای احترام به همسرش بن افلک را در تولد 51 سالگی او به اشتراک گذاشت! در ویدئوی جدیدی که در روز سه‌شنبه، ۱۵ اوت در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته شد، جنیفر، در صندلی مسافر کنار همسرش در ماشین نشسته است و کلمات مربوط به آهنگ “What A

جنیفر لوپز به تازگی شیرین ترین ادای احترام به همسرش بن افلک را در تولد 51 سالگی او به اشتراک گذاشت! در ویدئوی جدیدی که در روز سه‌شنبه، ۱۵ اوت در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته شد، جنیفر، در صندلی مسافر کنار همسرش در ماشین نشسته است و کلمات مربوط به آهنگ “What A Wonderful World” سام کوک را خواند.

هنگامی که باد موهای سبزه سبک معروفش را تکان می داد، جی لو یک تاپ سفید پوشیده بود، و بن با، تی‌ شرت سفید حال و هوای تابستانی را با او هماهنگ می‌ کرد و کلمات را به زبان می‌ آورد. “در مورد تاریخ چیز زیادی نمی دانم / زیست شناسی زیادی نمی دانم / درباره یک کتاب علمی چیز زیادی نمی دانم / در مورد فرانسوی هایی که گرفتم چیز زیادی نمی دانم / اما می دانم که دوستت دارم / و می دانم که اگر تو هم مرا دوست داری / چه دنیای شگفت انگیزی خواهد بود.

جی لو پست را زیرنویس کرد: «بن عزیز تولدت مبارک. دوستت دارم!” بسیاری از 250 میلیون طرفدار او در این پلتفرم برای تماشای ویدیوی دوست‌ داشتنی آنها حضور داشتند.

بن و جنیفر مطمئناً پس از پایان نامزدی خود در سال 2004، از شانس دوم خود برای عشق لذت می برند، اما در سال 2022 دوباره با هم ازدواج کردند.

جنیفر قبلا درباره عشق دوباره‌ اش توضیح داده بود : « زندگی من در حال حاضر نشان دهنده نه تنها شخصی است که می خواهم باشم، بلکه شخصی که واقعاً احساس می کنم هستم ، بلکه کسی است که بسیار تلاش می کند و بسیار به صادق بودن، واقعی بودن و مسئولیت پذیر بودن اهمیت می دهد. بدون پرداختن به جزئیات شایعه‌ آمیز، سخت است بگوییم چه کسی بیشتر سود می‌ برد. فقط می توانم بگویم که از اینکه بسیار سالم هستم احساس خوبی دارم. و داستان خوبی است. این یک داستان عالی است. و، می دانید، شاید یک روز آن را بگویم. »

برچسب ها :

ناموجود