تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 7203

جنیفر لوپز با گردنبندی زیبا عاشقانه خود با بن را به اشتراک گذاشت

جنیفر لوپز با گردنبندی زیبا عاشقانه خود با بن را به اشتراک گذاشت

بیش از یک سال از ازدواج جنیفر لوپز، 54 ساله، با بن افلک، 51 ساله می گذرد و او هنوز کاملاً مات و مبهوت است! جنیفر در 18 آگوست در اینستاگرام عکسی از خود در آخرین عکس تابستانی خود به اشتراک گذاشت. جی لو در عکسی، که به طور مشخص نشان می داد که او

بیش از یک سال از ازدواج جنیفر لوپز، 54 ساله، با بن افلک، 51 ساله می گذرد و او هنوز کاملاً مات و مبهوت است! جنیفر در 18 آگوست در اینستاگرام عکسی از خود در آخرین عکس تابستانی خود به اشتراک گذاشت. جی لو در عکسی، که به طور مشخص نشان می داد که او یک گردنبند الماس با نام همسرش روی آن را نشان می دهد خیلی ناز! دیده می شد.

این زیبایی سبزه نه تنها به افتخار بن، گردنبند پلاک اسم را نشان داد، بلکه چند اکسسوری شیک دیگر نیز به آن اضافه کرد. جنیفر یک گردنبند صلیب الماس، یک گردنبند به شکل قلب، یک حلقه کوکتل الماس و البته حلقه ازدواج الماس غول پیکرش را هم به نمایش گذاشت. عکس او با یک مانیکور شیک به رنگ صورتی بالرین کامل شده بود.

جنیفر این پست را زیرنویس کرد: «این… آگوست (تاکنون) است.» او همچنین چند ایموجی تابستانی از جمله خورشید، قلب سبز و درخت نخل اضافه کرد.

همین سه روز پیش، جی لو ویدئویی از او و بن در ماشین را به اشتراک گذاشت که برای تولد 51 سالگی بن سام کوک آهنگ “What A Wonderful World” را برای او خواند. «بن عزیز… تولدت مبارک. دوستت دارم!»

اخیراً، در 25 جولای، جی لو با انتشار عکسی از رقصیدن خود روی میز، در اینستاگرام تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت! “حال و هوای تولد…تمام ماه!! وقتی لولا برای بازی می آید همیشه روز خوبی است. این ستاره یک لباس پولک دار را پوشیده بود و گیسوان خود را به سبک جذابی نیمه به بالا و نیمه پایین آرایش کرد. بسیاری از طرفداران او در کامنت ها تولد او را تبریک گفتند.

برچسب ها :

ناموجود