تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۵
کد خبر : 11656

جنیفر لوپز با کت و شلوار سفید ظاهری خیره کننده دارد

جنیفر لوپز با کت و شلوار سفید ظاهری خیره کننده دارد

جنیفر لوپز می داند چه زمانی باید از یک لباس مناسب استفاده کند. اخیراً، لوپز در مورد اهمیت کار آفرینان لاتین صحبت کرد، پیامی قدرتمند کننده را با محوریت زنان که ایده‌ های خود را به اشتراک می‌ گذارند و صدایشان شنیده می‌ شود، به اشتراک گذاشت. او یک کت و شلوار سفید خیره کننده

جنیفر لوپز می داند چه زمانی باید از یک لباس مناسب استفاده کند. اخیراً، لوپز در مورد اهمیت کار آفرینان لاتین صحبت کرد، پیامی قدرتمند کننده را با محوریت زنان که ایده‌ های خود را به اشتراک می‌ گذارند و صدایشان شنیده می‌ شود، به اشتراک گذاشت. او یک کت و شلوار سفید خیره کننده پوشیده بود که برای این مراسم مناسب بود.

لوپز با گرامین آمریکا همکاری کرد و با مورگان رادفورد خبرنگار NBC صحبت کرد. آندریا یونگ، رئیس این موسسه غیرانتفاعی مستقر در نیویورک، به لوپز پیوست و در اتاقی پر از مردم درباره اهمیت کمک به زنان لاتین برای سرمایه گذاری در کسب و کارشان سخنرانی کرد.

لوپز با یک کت و شلوار سفید که با کفش پاشنه بلند ست کرده بود خیره کننده به نظر می رسید.

لوپز گفت: «آنچه در بزرگ شدن دیدم این بود که دسترسی به سرمایه برای افرادی مانند من، لاتین تبارهای کم درآمد، به ویژه زنان، بسیار دشوار بود. در واقع، احتمال دریافت وام از بانک‌های ملی 60 درصد کمتر است.»

لوپز در طول همکاری خود با گرامین آمریکا، با کار آفرینان مختلف لاتین ملاقات کرده است تا از آنها الهام بگیرد و داستان‌ هایشان را بشنود.

برچسب ها :

ناموجود