تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
کد خبر : 11888

جنیفر لوپز با موهای بلوند کاراملی زرق و برق را به فرش قرمز گلدن گلوب آورد

جنیفر لوپز با موهای بلوند کاراملی زرق و برق را به فرش قرمز گلدن گلوب آورد

جنیفر لوپز آماده درخشش در گلدن گلوب 2024 بود. این من هستم. اکنون خواننده، هنرپیشه با موهای مواج هالیوود قدیمی واقعاً جاودانه که توسط استایلیست مورد علاقه او، کریس اپلتون، ایجاد شده بود، ظاهری پر زرق و برق بر روی فرش قرمز نشان داد. موهای بلوند کاراملی لوپز عمیقاً به یک طرف باز شده بود،

جنیفر لوپز آماده درخشش در گلدن گلوب 2024 بود. این من هستم. اکنون خواننده، هنرپیشه با موهای مواج هالیوود قدیمی واقعاً جاودانه که توسط استایلیست مورد علاقه او، کریس اپلتون، ایجاد شده بود، ظاهری پر زرق و برق بر روی فرش قرمز نشان داد.

موهای بلوند کاراملی لوپز عمیقاً به یک طرف باز شده بود، به سبک ورونیکا لیک، و با فرهای باز و آزاد، حجیم و موج دار پوشیده شده بود که یاد آور مدل های پیکبو است که توسط ستاره های دهه 40 و 50 می پوشیدند. لوپز این استایل را با یک لباس مجلسی صورتی با یقه نازنین و آستین های رزت صورتی بزرگ ست کرد و ثابت کرد که ترند رز در سال 2024 همچنان پا برجاست.

قسمت جلویی موهای لوپز در قسمت ریشه کمی «اومف» داده شده بود تا حال و هوای مرلین مونرو کمی قدیمی درست در نزدیکی صورت او باشد. بقیه به آرامی پشت یکی از گوش هایش قرار گرفته بود و به پشت او ساییده شده بود.

اپلتون جزئیات انحصاری ظاهر ستاره را به بردی داد و به ما گفت که الهام بخش این ظاهر «زرق و برق نرم و کلاسیک» بوده است.

این ستاره رنگ‌های صورتی همسان روی صورتش می‌ پوشید، با یک شستشوی ظریف از گل رز درخشان روی چشم‌ هایش و رنگی مشابه روی لب‌ هایش، به‌ علاوه درخشش خاص جی لو.

موهای لوپز همیشه آماده فرش قرمز است، حتی زمانی که او در یک نمایشگاه جوایز گلم شرکت نمی کند. اپلتون برای برخی از بزرگترین روزهای زندگی اش، از جمله عروسی او در لاس وگاس در سال 2022 با همسرش، بن افلک، در کنار او بوده است. (او همچنین مرد یال کیم کارداشیان است.) با این حال، ظاهر او در گلدن گلوب 2024 تعریف زرق و برق هالیوود است زیرا فقط لوپز می تواند این کار را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود