تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 5967

جنیفر لوپز با مانیکور جدید لاته یک قدم جلوتر از سبک مینیمال

جنیفر لوپز با مانیکور جدید لاته یک قدم جلوتر از سبک مینیمال

اگرچه ترند آرایش لاته در هفته گذشته در همه جا وجود داشته است، نباید فراموش کنیم که جنیفر لوپز دهه ها ظاهر شبیه الهه این روند را امضای خود کرده است. بنابراین کاملاً منطقی است که او به روند مورد علاقه TikTok هم همگام باشد، اما با یک تغییر مانیکور لاته. در 19 جولای، تام

اگرچه ترند آرایش لاته در هفته گذشته در همه جا وجود داشته است، نباید فراموش کنیم که جنیفر لوپز دهه ها ظاهر شبیه الهه این روند را امضای خود کرده است. بنابراین کاملاً منطقی است که او به روند مورد علاقه TikTok هم همگام باشد، اما با یک تغییر مانیکور لاته.

در 19 جولای، تام باچیک، مانیکوریست قدیمی جی لو، عکسی از ستاره با لباسی با طرح ببری منتشر کرد که دارای پارچه‌های شفاف با نگین در یقه و همچنین کمر است تا به نظر برسد که او با الماس پوشیده شده است. استایلیست‌های او راب زنگردی و ماریل هن با گوشواره‌ها و اکسسوری ها، ظاهر جنیفر را به صورت مینیمال تزئین کردند.

ناخن‌های لاته‌ جنیفر لوپز جلوه زیبایی به لباس او می‌بخشد. تام باچیک ابتدا ناخن های او را آماده کرد و یک شکل گرد با طول متوسط ​​ایجاد کرد و سپس یک لاک ناخن تافی رنگ را روی هر بستر ناخن زد. ترند آرایش لاته این روزها در سراسر TikTok بوده است (حتی هایلی بیبر آن را تایید کرده است) و مانیکور جی لو نشان می دهد که چگونه تکنیک آرایش می تواند درخشندگی برنزی به پوست اضافه کند، ناخن های لاته برای اضافه کردن رنگ های گرم به بقیه زیبایی شما عالی هستند.

اگر می‌خواهید ناخن‌های لاته جنیفر لوپز را خودتان بازسازی کنید، می‌توانید دو لایه از هر لاک قهوه‌ای ملایم ژله ای بسته به سلیقه خودتان استفاده کنید.

آرایشگر مری فیلیپس برای زیباتر کردن بقیه ظاهر جی لو، یک ظاهر برنزی برای این ستاره ایجاد کرد که شامل ویژگی‌های ، رژگونه صورتی و لب‌های قهوه‌ای براق است. او یک چین برش قهوه‌ای تیره روی جی لو ایجاد کرد و به پلک‌هایش براق کننده اضافه کرد.

و در حالی که آرایش سنتی لاته فقط به رنگ قهوه‌ای روی چشم نیاز دارد، فیلیپس خط مژه‌های پایینی جی لو را با خط مشکی دودی کرد. کریس اپلتون، آرایشگر، موج‌های حجیم بزرگی را رو موهای لوپز ایجاد کرد که بر تضاد بین رنگ پایه قهوه‌ای تیره جی لو و هایلایت‌های کره‌ای گرم تأکید می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود