تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
کد خبر : 10272

جنیفر لوپز با لباس ورزشی بدون آرایش خیره کننده است

جنیفر لوپز با لباس ورزشی بدون آرایش خیره کننده است

به نظر می رسد جنیفر لوپز به شدت روی یک پروژه جدید کار می کند. ستاره هالیوود در حال اتمام تمرین در لس آنجلس دیده شد، با لباس ورزشی گشاد زرد رنگ و بدون آرایش که ظاهری خیره کننده داشت. این بازیگر موهای خود را به صورت نان بست و تیم امنیتی و مدیرش به

به نظر می رسد جنیفر لوپز به شدت روی یک پروژه جدید کار می کند. ستاره هالیوود در حال اتمام تمرین در لس آنجلس دیده شد، با لباس ورزشی گشاد زرد رنگ و بدون آرایش که ظاهری خیره کننده داشت.

این بازیگر موهای خود را به صورت نان بست و تیم امنیتی و مدیرش به او پیوستند. جی لو این ظاهر را با کفش‌ های کتانی مایل به سفید ست کرد و از گوشواره‌ های حلقه‌ای طلایی خود استفاده کرد. جنیفر  همیشه در یک برنامه شلوغ است و اخیراً با همسرش بن افلک در گالا LACMA شرکت کرده و برای انتشار آلبوم آینده خود آماده می شود.

او قبلا گفت من عاشق این هستم که کاملاً آرایش شده باشم و جذاب به نظر برسم و مانند جی لو باشم که همه در فیلم‌ها و ویدیو ها و این چیز ها می‌ شناسند. او قبلاً اعتراف کرد که بدون آرایش احساس اعتماد به نفس دارد.

طرفداران این خواننده دیده اند که جنیفر برای آموزش های زیبایی خود بدون آرایش رفته و برخی از بهترین رازهای آرایش و زیبایی او را نشان می دهد. اخیراً، او به فالوور هایش نشان داد که چگونه لب‌ های سوپر مدل دهه 90 را بازسازی کنند.

بنابراین در دهه 90، دوران سوپر مدل وجود داشت من سیندی، نائومی، و لیندا را دوست داشتم، همه آنها. و یک ظاهر لب وجود داشت، همیشه ظاهری مات داشت، اما ما آن را مدرن‌ تر و براق‌ تر می‌ کنیم.» او در جدیدترین ویدیوی خود گفت. “من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید آن ظاهر لب را داشته باشید.”

جنیفر را می‌توان دید که خطی تیره روی لب‌ هایش پوشیده است، نشان می‌ دهد که چگونه رنگ را پر کند و در حال استفاده از مومیایی کردن خود است. او گفت: «من آن را در وسط سخاوتمندانه اعمال می کنم. این ماسک لب فوق العاده آبرسانی است که می توانید در تمام روز از آن استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود