تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 10126

جنیفر لوپز با بوسه سر آشپز مراقبت از لب را ارتقا می دهد

جنیفر لوپز با بوسه سر آشپز مراقبت از لب را ارتقا می دهد

جنیفر لوپز در فصل تعطیلات با یک محصول جدید زیبایی و مراقبت از لب که آن را بوسه سر آشپز می نامد وارد می شود. در 2 نوامبر، جنیفر ماسک لب فوق العاده مرطوب کننده Beso Balm خود را معرفی کرد که لب ها را حجیم، صاف و نرم می کند. این یک گام طبیعی

جنیفر لوپز در فصل تعطیلات با یک محصول جدید زیبایی و مراقبت از لب که آن را بوسه سر آشپز می نامد وارد می شود. در 2 نوامبر، جنیفر ماسک لب فوق العاده مرطوب کننده Beso Balm خود را معرفی کرد که لب ها را حجیم، صاف و نرم می کند.

این یک گام طبیعی بعدی برای این ستاره بود که مراقبت از لب را در زمره آرایش نهایی خود می داند. لوپز گفت”این واقعاً محصولی است که در کیف خود می اندازید، محصولی که در کنار میز خواب خود نگه می دارید. چه آرایش کنم و چه تازه صورتم را شسته باشم و شب به رختخواب بروم، این آخرین چیزی است که از ان استفاده می کنم.

بنابراین، پس از ایجاد مراقبت از پوست، من به این فکر کردم که “ما به یک مومیایی لب عالی نیاز داریم.” این چیزی است که گم شده است،” لوپز می گوید

او می‌گوید: “این به معنای پایان دادن به جستجوی من برای مومیایی لب کامل است، بنابراین من حاضر به سازش در این فرمول نبودم.” بافت برای من خیلی مهم بود. کره ای است و روکشی براق دارد. بنابراین می‌ توانید آن را در طول روز بپوشید، اما اگر در شب کمی بیشتر استفاده کنید، واقعاً یک ماسک آبرسان است.»

«هیچ چیز واقعاً مانند یک روکش براق نیست که شما را فوراً جذاب نشان دهد. این آخرین لمس در روز های بدون آرایش و در روز های پر گلم است. و اگر بگویم نمی‌ خواهم وقتی شب به رختخواب می‌ روم کمی جذاب به نظر بیایم، دروغ می‌ گویم.»

او می گوید، تنها چیزی که لوپز «تیم من را هیجان زده کرد» بوی آن بود. ما یک رایحه شیرین فلان دو واینیل ایجاد کردیم که من شیفته آن هستم. بیش از یک سال طول کشید تا درست شود.»

لوپز می‌گوید”من فقط در صورتی محصولی را در دنیا مطرح می کنم که احساس خوبی نسبت به آن داشته باشم. بنابراین من صادقانه فقط روز شماری می کنم تا همه بتوانند آن را امتحان کنند.”

نه تنها آن روز فرا رسیده است، بلکه در چند روز دیگر در 6 نوامبر، لوپز شش مجموعه زیبایی جدید را منتشر خواهد کرد که دو مورد از آنها شامل مومیایی جدید است. این ست‌ ها برای کمک به ثبت لحظه‌ ای از عشق به خود و مراقبت از خود هستند که هسته اصلی فلسفه زیبایی لوپز است.

 

او ادامه می دهد: «من می خواهم زنان دیگر خودشان باشند. هیچ چیز قدرتمندتر از زنی نیست که بداند کیست و صاحب آن باشد. منظورم این است که همه ما دچار مشکل شده‌ ایم، همه ما اشتباه کرده‌ ایم، اما این نقص‌ ها چیزی است که ما را به زیبای منحصر به فرد تبدیل می‌ کند.”

بعدی برای لوپز؟ گذراندن فصل تعطیلات با عزیزانش.

من همیشه از زمانی که دختر کوچک بودم تعطیلات را دوست داشتم، اما از زمانی که بچه دار شدم واقعاً آنها را در آغوش گرفته ام. پختن کلوچه، تزیینات، آراستن، موسیقی جشن، هدیه دادن، جدی من از آن سیر نمی شوم. اما من مطمئناً دوست دارم زمان با کیفیتی را با خانواده بگذرانم.”

برچسب ها :

ناموجود