تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
کد خبر : 11472

جنیفر لوپز با استایل قرمز جذاب شاد و روشن به نظر می رسید

جنیفر لوپز با استایل قرمز جذاب شاد و روشن به نظر می رسید

جنیفر لوپز در جشن تعطیلات خود “شاد و روشن” به نظر می رسید. شامگاه شنبه، لوپز و همسرش، بن افلک، جشن کریسمس پر ستاره ای را در خانه خود در لس آنجلس به راه انداختند که مارگو رابی، مایکل بی جردن، جنیفر لوئیس و لیلی راب در میان مهمانان بسیاری حضور داشتند. در پست سه

جنیفر لوپز در جشن تعطیلات خود “شاد و روشن” به نظر می رسید. شامگاه شنبه، لوپز و همسرش، بن افلک، جشن کریسمس پر ستاره ای را در خانه خود در لس آنجلس به راه انداختند که مارگو رابی، مایکل بی جردن، جنیفر لوئیس و لیلی راب در میان مهمانان بسیاری حضور داشتند.

در پست سه شنبه این خواننده در اینستاگرام، او سه عکس از ظاهر الهام گرفته از کریسمس را نشان داد. جنیفر در حالی که لباس قرمز ماگدا بوتریم به تن داشت در انعکاس آینه خود ژست گرفت.

یکی از عکس‌ ها شامل عکسی از لوپز بود که در حالی که لباس‌ های قرمز آستین بلند، خوش فرم و بلندش را به نمایش می‌ گذاشت، که روی شانه‌ ی راستش اپ‌ های گل رز را نشان می‌ داد.

عکس دیگر تصویری نزدیک از خواننده است که مستقیماً به انعکاس خود خیره شده است و زیبایی آرایش، چشم دودی برنزی تیره، رژگونه هلویی روشن و رژ لب براق متالیک را نشان می دهد. موهای لوپز با موهای زرق و برق قدیمی هالیوود مدل داده شده بود.

حی لو نیز بعد از ظهر لباس خود را تغییر داد و به یک لباس پولک دار سبز آبی روی آورد. در حالی که لوپز و افلک به طور جداگانه با دوستان خود به عنوان میزبان ملاقات می کردند، هر دو از روحیه خوبی برخوردار بودند.

خانه در دکور تعطیلات با درخت کریسمس بزرگ در ورودی تزئین شده بود. بچه‌ ها همگی در حال رقصیدن و خوش گذرانی بودند، به خصوص دوقلوها و ویولت.

این دومین فصل تعطیلات افلک و لوپز پس از ازدواج در سال 2022 است. آنها در سال های 2003 و 2004 نامزد کردند و در سال 2021 دوباره با هم رابطه عاشقانه برقرار کردند.

قبل از مهمانی آنها، جنیفر هنگام پرده برداری از درخت کریسمس خود در خانه اش در بورلی هیلز که با افلک در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود، نشان داد که روحیه کریسمس را به خود گرفته است. عکسی از خود در حال ژست گرفتن در مقابل یک درخت همیشه سبز سر به فلک کشیده منتشر کرد که با گلدان های طلایی و مخروط های کاج تزئین شده است.

برچسب ها :

ناموجود