تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 12149

جنیفر لوپز با استایل قرمز شیک خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لوپز با استایل قرمز شیک خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لوپز می داند که چگونه استایل شیک و جدید ارائه بدهد. روز شنبه، لوپز تصویری خیره کننده در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می داد او یک لباس ابریشمی قرمز پوشیده است. تمام ظاهر او سایه ای از قرمز تیره بود که حال و هوای اصلی روز ولنتاین را می داد. در تصویر، لوپز

جنیفر لوپز می داند که چگونه استایل شیک و جدید ارائه بدهد. روز شنبه، لوپز تصویری خیره کننده در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می داد او یک لباس ابریشمی قرمز پوشیده است. تمام ظاهر او سایه ای از قرمز تیره بود که حال و هوای اصلی روز ولنتاین را می داد. در تصویر، لوپز در حال بوییدن یک گلدان پر از گل رز با همان رنگ قرمز دیده می شود.

این پست مجموعه جدید لباس زنانه انحصاری او را با Intimissimi به نام “This Is Me.Now” جشن می گیرد. این نام بر گرفته از آلبوم آینده او است که در 16 فوریه منتشر خواهد شد.

روز یکشنبه، لوپز ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن آرایش مورد علاقه‌ اش را برای استفاده در هنگام تماشای فوتبال در خانه با لباس‌ های غیر رسمی شبیه به سویشرت خاکستری که پوشیده بود، توصیف کرد.

لوپز، با اشاره به افلک، که از طرفداران سر سخت ورزش بوستون است، گفت:من دوست دارم یک روال بسیار ساده انجام دهم. با این حال، هنوز هم می خواهم زیبا به نظر برسم. بنابراین موهایم را بالا می اندازم، یک گرمکن می پوشم.

لوپز سپس توضیح داد که از یک سرم درخشنده، مرطوب کننده، ماسک لب و هایلایتر از خط آرایش خود، JLo Beauty استفاده می کند. که به ظاهر او درخشش طبیعی غیرقابل انکاری داد.

لوپز احتمالاً با نزدیک شدن به تاریخ انتشار “This Is Me.Now” جزئیات بیشتری از زندگی خود را به اشتراک خواهد گذاشت. فیلمی به نام This Is Me… Now: A Love Story همراه با آلبوم در آمازون منتشر خواهد شد. لوپز هفته گذشته تریلر این فیلم را منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود