تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 10635

جنیفر لوپز با استایل شیک در لس آنجلس شگفت انگیز به نظر می رسد

جنیفر لوپز با استایل شیک در لس آنجلس شگفت انگیز به نظر می رسد

جنیفر لوپز در حال چرخش است! این هنرمند 54 ساله روز چهارشنبه با لباسی شیک به رنگ موکا لاته و یک جفت کفش مشکی در لس آنجلس دیده شد. لوپز هنگام خروج از فروشگاه گیاهان Rolling Greens، لباس دکمه‌ دار خود را با عینک آفتابی مشکی بزرگ و همچنین یک جفت گوشواره حلقه‌ دار نقره‌

جنیفر لوپز در حال چرخش است! این هنرمند 54 ساله روز چهارشنبه با لباسی شیک به رنگ موکا لاته و یک جفت کفش مشکی در لس آنجلس دیده شد.

لوپز هنگام خروج از فروشگاه گیاهان Rolling Greens، لباس دکمه‌ دار خود را با عینک آفتابی مشکی بزرگ و همچنین یک جفت گوشواره حلقه‌ دار نقره‌ ای ست کرد. موهای روان او نیز با حاشیه پرده ای حالت داده شده بودند. که ترکیب استایل او شگفت انگیز به نظر می رسید.

گردش اخیر لوپز پس از آن انجام شد که او ویدیوی مشترکی را با دوستش لورن رایدینگر به اشتراک گذاشت که آنها با آهنگ پیتبول و فلو ریدا “Move Shake Drop” می رقصیدند.

در این کلیپ که روز سه‌شنبه منتشر شد، لوپز و رایدینگر در جشن تولد 55 سالگی رایدینگر، لباس خواب همسان پوشیدند و با هم می رقصیدند. دوستان دیرینه با اجرای یک روال رقص، لباس خواب و شلوار سبز پوشیده بودند و عینک آفتابی مشکی به چشم داشتند.

رایدینگر در توضیح ویدیو نوشت: من و جی لو فقط برای همدیگر جشن می‌گیریم حال و هوای تولد. “امیدوارم شما هم به همان اندازه که ما ساختیم از آن لذت ببرید. و او اضافه کرد جنیفر به وضوح رقصنده خانواده است.

لوپز در بخش نظرات نوشت: “تولدت مبارک دوست زیبای من .”

اوقات خوشی لوپز با دوستش پس از آن است که او و همسرش بن افلک روز جمعه میزبان یک تورنمنت پوکر در لاس وگاس بودند. این رویداد با جمع آوری پول برای ابتکار غیر انتفاعی کنگوی شرقی افلک، که او آن را در سال 2009 تأسیس کرد، آغازگر پایان هفته جایزه بزرگ لاس وگاس فرمول 1 بود.

این زوج در حالی که لوپز یک لباس تک شانه با لباسی از دیوید کوما، طراح بریتانیایی پوشیده بود، جذاب به نظر می رسیدند، در حالی که افلک یک کت و شلوار آبی سه تکه به تن داشت.

برچسب ها :

ناموجود