تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
کد خبر : 10009

جنیفر لوپز استایل شگفت انگیز خود را به نمایش می گذارد

جنیفر لوپز استایل شگفت انگیز خود را به نمایش می گذارد

جنیفر لوپز یک شب را با همسرش بن افلک گذراند و این دو مرغ عاشق از یک شب با هم بودن لذت بردند که در آن شب جی لو یک لباس سبز چشمگیر پوشید که استایل شگفت انگیز او را به نمایش گذاشت. علیرغم شایعاتی مبنی بر اینکه این زوج در تطبیق با زندگی زناشویی

جنیفر لوپز یک شب را با همسرش بن افلک گذراند و این دو مرغ عاشق از یک شب با هم بودن لذت بردند که در آن شب جی لو یک لباس سبز چشمگیر پوشید که استایل شگفت انگیز او را به نمایش گذاشت.

علیرغم شایعاتی مبنی بر اینکه این زوج در تطبیق با زندگی زناشویی با مشکل مواجه هستند، آنها در حالی که عصر روز شنبه را با هم سپری می کردند، راحت و عاشق به نظر می رسیدند.

به گفته صفحه ششم، این لباس بخشی از خط تولید تام فورد بود و او هنگام ورود به جشن تولد پیا میلر آن را با یک کت سفید ست کرد.

جی لو به اینستاگرام آمد تا لباس خود را برجسته کند.

به عنوان بخشی از مراسم مدرن رفتن به یک رویداد اجتماعی، لوپز تعدادی عکس از لباس خود را در اینستاگرام منتشر کرد و از نظراتی در مورد طبیعت خیره کننده استایلش استقبال کرد.

به دلیل ماهیت لباس سبز جنیفر،به گونه ای طراحی شده بود که حتی لوپز تماشایی تر به نظر برسد.

با این حال، علیرغم اینکه افلک در تصاویر منتشر شده آنلاین حضور نداشت، در اوایل ماه جاری در کنار لوپز در پچ پامپکین تینا او با لوپز به تصویر کشیده شد.

آنها در حال بوسیدن و در دست گرفتن دست، و همچنین در آغوش گرفتن در کالیفرنیا دیده شدند.

یک شاهد عینی به Entertainment Tonight اشاره کرد: “آنها مانند هر خانواده دیگری در آنجا قدم می زدند. به نظر می رسید که آنها اوقات خوبی را سپری می کردند.”

تصاویر بیشتر از جشن تولد پیا میلر، این زوج را در کنار هم در خارج از مراسم نشان می‌ دهد، در حالی که لوپز سپس لباس نفیس خود را با یک کت کرم ست کرده و وسط آن را با پاپیون روبانی بسته است.

افلک یک پیراهن سفید ساده به همراه یک ژاکت اسپرت مشکی پوشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود