تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 12470

جنیفر لوپز از گردنبند جدید خود با تم آقای همسر رونمایی کرد

جنیفر لوپز از گردنبند جدید خود با تم آقای همسر رونمایی کرد

جنیفر لوپز در یک آموزش آرایش روز ولنتاین که در آخر هفته در اینستاگرام منتشر شد، عشق تزلزل ناپذیر خود را به همسرش ابراز کرد. لوپز این خواننده 54 ساله یک ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک کپشن بسیار عاشقانه روی آن ضمیمه شده بود. “عشق از طرف من به شما برای روز

جنیفر لوپز در یک آموزش آرایش روز ولنتاین که در آخر هفته در اینستاگرام منتشر شد، عشق تزلزل ناپذیر خود را به همسرش ابراز کرد. لوپز این خواننده 54 ساله یک ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک کپشن بسیار عاشقانه روی آن ضمیمه شده بود.

“عشق از طرف من به شما برای روز ولنتاین”

جالب اینجاست که جی لو در داخل ویدئو به نظر می رسد که در حال استفاده از محصولات زیبایی جی لو یک گردنبند پلاکی با کلمه “افلک” را به نمایش می گذارد.

لوپز استایل خود را با پوشیدن یک ژاکت دنج قرمز که با یک گردنبد تزئین شده با یک قلب در جلو، عشق خود را با یک گردنبند طلایی با نام افلک نشان می دهد تکمیل کرد.

این اولین باری نیست که او چنین عشقی را به نمایش می گذارد، او قبلاً زمانی که در سال 2021 عاشقانه خود را دوباره با بن افلک شروع کردند، گردنبندی پس از عروسی آنها در لاس وگاس و در سال 2022، از الماس به نام “خانم افلک” را پوشیده بود.

جی لو علاوه بر تاکید بر تعهد خود، یک گردنبند که روی آن “جنیفر و بن” نوشته شده است، که در یک پست اینستاگرامی در نوامبر 2022 به نمایش گذاشته شده است دارد.

لوپز در ظاهر روز ولنتاین خود، در حالی که یک آموزش زیبایی ارائه می دهد، گوشواره های حلقه ای طلایی بزرگ را برای تکمیل گردنبند خود اضافه کرد. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، تعجب آور نیست اگر لوپز در روزهای آینده فید اینستاگرام خود را با یک گردنبند احساسی دیگر تزئین کند.

برچسب ها :

ناموجود