تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۱
کد خبر : 8973

جنیفر لوپز از عکس آقای همسر در کنار جنیفر گارنر راضی نیست

جنیفر لوپز از عکس آقای همسر در کنار جنیفر گارنر راضی نیست

رابطه به ظاهر پایدار جنیفر لوپز و بن افلک اخیراً زمانی که عکس‌ هایی از بن در کنار همسر سابقش، جنیفر گارنر، منتشر شد، با مشکلی مواجه شد. تصاویر بن افلک که سرش را به سمت شانه گارنر در داخل یک ماشین خم کرده بود، شایعاتی را در مورد مشکل در رابطه ایجاد کرد که

رابطه به ظاهر پایدار جنیفر لوپز و بن افلک اخیراً زمانی که عکس‌ هایی از بن در کنار همسر سابقش، جنیفر گارنر، منتشر شد، با مشکلی مواجه شد. تصاویر بن افلک که سرش را به سمت شانه گارنر در داخل یک ماشین خم کرده بود، شایعاتی را در مورد مشکل در رابطه ایجاد کرد که معروف به “بنیفر” است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جنیفر لوپز با دیدن این عکس‌ ها واکنش ناراحت کننده ای داشته و از ظهور آن‌ ها به این شکل در کنار هم متعجب شده است.

بن افلک سعی می کند به جی لو اطمینان دهد

با این حال، افلک ادعا می کند که اطمینان داده است که تعاملات ثبت شده در تصاویر کاملاً دوستانه بوده است. علیرغم اینکه جی لو به او اعتقاد دارد، به طور کامل احساس ناراحتی خود را آشکار نکرده است.

یک منبع به Closer Online گفت: “جی لو کاملاً ناراحت است و احساس می کند با دیدن این عکس ها شوکه شده است. بن اصرار می کند که آنها کاملاً رفتاری دوستانه داشته اند و جی لو او را باور می کند اما بن نیز پشیمان نشده است.”

او در این مرحله مدام می گوید جنیفر گارنر شبیه خواهرش است و اگر جی لو حسادت می کند و از یک نوازش بی ضرر عصبانی می شود، پس مشکل از اوست. اینجا یک جنگ فرسایشی واقعی است که تهدید به انفجار دارد.

این موضوع سوالاتی را در مورد پویایی مداوم در رابطه با مشخصات بالا ایجاد کرده است. در حالی که چندین ماه از شروع دوباره عاشقانه آنها می گذرد، این مورد به عنوان یاد آوری است که نظارت عمومی و گذشته هنوز هم می تواند بر روابط آنها تأثیر بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود