تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۴
کد خبر : 10101

جنیفر لوپز از احساس آرامش با آقای همسر بودن می گوید

جنیفر لوپز از احساس آرامش با آقای همسر بودن می گوید

جنیفر لوپز به طور جدی با همسرش بن افلک دوست است! لوپز در مصاحبه ای جدید با ووگ فاش کرد که آقای همسر “از من می خواهد ارزشم را درک کنم و ارزشم را بدانم.” او به این نشریه اضافه کرد: «من حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می‌ کنم، که باعث می‌شود حتی زیباتر

جنیفر لوپز به طور جدی با همسرش بن افلک دوست است! لوپز در مصاحبه ای جدید با ووگ فاش کرد که آقای همسر “از من می خواهد ارزشم را درک کنم و ارزشم را بدانم.”

او به این نشریه اضافه کرد: «من حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می‌ کنم، که باعث می‌شود حتی زیباتر از آن چیزی که در کنار دیگران احساس کرده‌ ام، در کنار او احساس کنم.

حنیفر در ادامه به ووگ گفت که به مرحله‌ ای از زندگی رسیده است که در آن همه بخش‌ های خود را “بی عذر خواهی” دوست دارد.

نظرات خوشحال کننده لوپز در مورد افلک پس از شرکت این دو مرغ عشق شیک در جشن تولد دوستشان پیا میلر در اواخر ماه گذشته در لس آنجلس بیان شد. آنها دست آن ها دست در دست هم عشق خود را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

این زوج همچنین در 17 اکتبر از یک شب با هم در کلوپ نعناع لس آنجلس لذت بردند. لوپز یک کت سفید به سبک خرس عروسکی دهه 70 و شلوار جین گشاد پوشیده بود، در حالی که افلک لباسی شامل یک کت و شلوار کاملا مشکی پوشیده بود.

لوپز و افلک همچنین در ماه آگوست سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

لوپز در حالی که عکس‌ هایی از دومین مراسم عروسی این جفت در جورجیا را در اینستاگرام به اشتراک می‌ گذارد، نوشت: «یک سال پیش امروز…»

جشن آنها در جورجیا به دنبال ازدواج رسمی آنها در لاس وگاس در ماه قبل برگزار شد.

لوپز دوقلو های اِمی و مکس 15 ساله را با همسر سابقش، مارک آنتونی، شریک است، در حالی که افلک با ویولت 17 ساله، سرافینا 14 ساله و ساموئل 11 ساله را با همسر سابق جنیفر گارنر شریک است.

این زوج قبلاً در سال 2002 نامزد کرده بودند اما مراسم برنامه ریزی شده خود را در سال بعد لغو کردند. آنها در سال 2021 آشتی کردند و روابط خود را احیاء کردند.

برچسب ها :

ناموجود