تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 13276

جنیفر لارنس با لباس مجلسی کلاسیک در اسکار 2024 ظاهر شد

جنیفر لارنس با لباس مجلسی کلاسیک در اسکار 2024 ظاهر شد

جنیفر لارنس به اسکار بازگشت! روز یکشنبه، برنده اسکار، که از سال 2018 در مراسم حضور نداشته است، در نود و ششمین دوره جوایز اسکار به سبک و سیاق خال خالی حاضر شد. لارنس 33 ساله با یک لباس سفارشی Dior Haute Couture که یک لباس مجلسی مشکی و شال با چاپ متمایز روی فرش

جنیفر لارنس به اسکار بازگشت! روز یکشنبه، برنده اسکار، که از سال 2018 در مراسم حضور نداشته است، در نود و ششمین دوره جوایز اسکار به سبک و سیاق خال خالی حاضر شد.

لارنس 33 ساله با یک لباس سفارشی Dior Haute Couture که یک لباس مجلسی مشکی و شال با چاپ متمایز روی فرش قرمز تئاتر دالبی لس آنجلس رفت.

این هنرپیشه و سفیر برند دیور این ظاهر زیبا را با جواهرات درخشان با اشکال مختلف دور گردن و مچ دست خود ترکیب کرد.

امسال لارنس به عنوان مجری در مراسم اسکار حضور دارد. از مجریان دیگر شب می توان به دواین جانسون، بانی بد، میشل فایفر، نیکلاس کیج و بسیاری دیگر اشاره کرد.

همین ماه گذشته، همه نگاه ها به لارنس در نمایشگاه دیور در هفته مد پاریس بود. لارنس با کت و شلوار سه تکه به رنگ خاکستری زغالی.

او ظاهر خود را با کفش های پاشنه دار، عینک آفتابی و کیف لیدی دیور اکسسوری کرد.

سفیر خانه مد دیور همچنین در مراسمی برای این برند در فصل تعطیلات شرکت کرد. او در شهر نیویورک در خیابان پنجم ساکس حضور داشت، جایی که این برند نمادین از ویترین های تعطیلات خود با مشارکت دیور رونمایی کرد.

برچسب ها :

ناموجود