تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۵
کد خبر : 7418

جنیفر لارنس با ظاهری کلاسیک آبی فوق العاده به نظر می رسد

جنیفر لارنس با ظاهری کلاسیک آبی فوق العاده به نظر می رسد

جنیفر لارنس فوق العاده به نظر می رسد! این بازیگر برنده اسکار، 33 ساله، روز چهارشنبه در شهر نیویورک دیده شد، در حالی که در خیابان با ظاهری کاملاً کلاسیک زیبا راه می رفت. او شلوار آبی سرمه‌ ای گشاد با یک پیراهن دکمه‌ دار آبی روشن پوشیده بود و سایه‌ های آبی‌ اش را

جنیفر لارنس فوق العاده به نظر می رسد! این بازیگر برنده اسکار، 33 ساله، روز چهارشنبه در شهر نیویورک دیده شد، در حالی که در خیابان با ظاهری کاملاً کلاسیک زیبا راه می رفت. او شلوار آبی سرمه‌ ای گشاد با یک پیراهن دکمه‌ دار آبی روشن پوشیده بود و سایه‌ های آبی‌ اش را با یک تاپ خالی و کفش‌ های پاشنه‌ دار سیاه و با یک کیف سبز زیتونی Loewe و عینک آفتابی مشکی تکمیل کرده بود.

او به ظاهر بی دردسر موهایش نیز چسبیده بود و به موهای بلوندش اجازه می داد در موج های معمولی آویزان شوند.

ظاهر شیک لارنس در روز چهارشنبه مشخصاً رنگارنگ تر از بیرون رفتن او در روز سه شنبه در کنار همسرش، کوک مارونی بود. این دو در شهر با ظاهری مشابه، هر دو با بالاپوش سفید و پایین‌ های تیره‌ تر با عینک آفتابی عکس گرفته‌ اند.

لارنس بازوی مارونی را گرفته بود در حالی که با یک جلیقه سفید و شلوار مشکی شیک به نظر می رسید که با صندل و عینک آفتابی تزئین شده بود.

این زوج از ژوئن 2018 با هم مرتبط بودند. در فوریه 2019 نامزد کردند و این دو در اکتبر ازدواج کردند.

پس از ازدواجشان، مارونی 38 ساله و جنیفر لارنس به اولین فرزند خود، پسری به نام Cy، در فوریه 2022 خوش آمد گفتند.

اگرچه ظاهر اخیر لارنس جنبه معمولی داشت، اما این بازیگر در اوایل تابستان امسال در حالی که جدیدترین فیلمش بدون احساسات سخت را تبلیغ می کرد، مدهای خود را تقویت کرد.

لارنس هر روز با ظاهری زیبا یکی پس از دیگری شگفت انگیز می شد، از جمله یک لباس بلند دیور برای اولین نمایش فیلم در بریتانیا.

این هنرپیشه و مامان با لباس مشکی که یک نیم تنه شفاف بود، کاملا فوق العاده به نظر می رسید. کل لباس با تزیینات پیچیده گل تزئین شده بود. لارنس این لباس را با یک کمربند چرمی دیور و مجموع ه‌ای از دستکش‌ های دراماتیک ست کرد و به او احساس زیبایی تاریک داد.

ظاهر او با کفش های پاشنه دار مشکی، گلم تیره، نگین های کریستالی و دم اسبی براق کامل بود.

برچسب ها :

ناموجود