تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 10528

جنیفر لارنس با استایل پاییزی شیک خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لارنس با استایل پاییزی شیک خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لارنس مظهر ظرافت است. این بازیگر 33 ساله، در مراسم  رویا های خانه مد فرانسوی، یک ظاهر شیک تک رنگ از دیور را به تن کرد. این رویداد در روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پنجره تعطیلات و نمایش نور ساکس در شهر نیویورک برگزار شد. لارنس در شب پاییز لباس مناسبی به تن

جنیفر لارنس مظهر ظرافت است. این بازیگر 33 ساله، در مراسم  رویا های خانه مد فرانسوی، یک ظاهر شیک تک رنگ از دیور را به تن کرد. این رویداد در روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پنجره تعطیلات و نمایش نور ساکس در شهر نیویورک برگزار شد.

لارنس در شب پاییز لباس مناسبی به تن داشت و یک کت پشمی مشکی بهار و تابستان 2024، که روی یک پیراهن نخی سفید پوشیده بود و با یک دامن ابریشمی مشکی هماهنگ شده بود.

لارنس سفیر دیرینه دیور همچنین یک هدبند مشکی جنیفر بهر کروز و یک جفت چکمه جیر مشکی تا بالای زانو داشت. آرایش او توسط هنرمند حرفه ای هانگ وانگو با استفاده از محصولات دیور انجام شده بود.

در ویدئویی که توسط Women’s Wear Daily به دست آمده است، ستاره در حالی که روی صحنه با مارک متریک، مدیر عامل شرکت ساکس و دلفین آرنو، مدیرعامل کریستین دیور ایستاده بود کمربندش به صورت ناگهانی باز شد، از شوک نفس نفس زد.

قبل از ادامه سخنانش خندید و ادامه داد “خیلی متاسفم، کمربندم جدا شد!”

او گفت: “من مدت زیادی است که این افتخار را داشتم که بخشی از خانواده دیور باشم.” “و نگاه کردن به اطراف به نظر مکانی عالی برای جشن گرفتن تعطیلات است. باز هم از شما برای انتخاب من متشکرم. این بسیار هیجان انگیز است.”

از دیگر ستارگان حاضر می‌ توان به نینا دوبرو، تریسی الیس راس، الکساندرا داداریو، ریچل زگلر و اشلی پارک اشاره کرد.

لارنس به عنوان سفیر این برند، اغلب برای رویداد ها لباس دیور را انتخاب می کند. در ماه اکتبر، او در لباس زنانه روزانه Honors 2023 با لباس پشمی مشکی براق از مجموعه بهار و تابستان 2024 خانه مد، شیک به نظر می رسید.

در روی فرش قرمز، لارنس از عشق خود به مدیر هنری مجموعه های لباس زنانه دیور، ماریا گرازیا چیوری، که در آن شب جشن صحبت کرد. «خب، ابتدا طرح‌ های او و سبک او. اما او مهربان‌ ترین قلب را دارد و اخلاق کاری بیش از حد مشتاقانه دارد.

برچسب ها :

ناموجود