تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
کد خبر : 7733

جنیفر بارلو مدل به دلیل باکتری های گوشت خوار پایش را قطع کردند

جنیفر بارلو مدل به دلیل باکتری های گوشت خوار پایش را قطع کردند

جنیفر بارلو مدل آمریکایی فاش کرد که پایش قطع شده است. ظاهراً زمانی که در جریان سفر به باهاما در معرض آب اقیانوس قرار گرفت، به عفونت مبتلا شد و باکتری‌ها بریدگی کوچکی روی پای او ایجاد کردند. پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین کار برداشتن اندام است. جنیفر بارلو اکنون فقط قطع عضو

جنیفر بارلو مدل آمریکایی فاش کرد که پایش قطع شده است. ظاهراً زمانی که در جریان سفر به باهاما در معرض آب اقیانوس قرار گرفت، به عفونت مبتلا شد و باکتری‌ها بریدگی کوچکی روی پای او ایجاد کردند. پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین کار برداشتن اندام است.

جنیفر بارلو اکنون فقط قطع عضو را فاش می کند. با توجه به حساب کاربری بارلو در شبکه های اجتماعی، همه اینها ماه ها پیش اتفاق افتاده است، اما او تا به حال جرات صحبت در مورد آن را نداشته است.

او فاش کرده است که این اتفاق زمانی افتاده است که او در حال تراشیدن پاهایش بوده و بریدگی کوچکی پیدا کرده است، که فکر نمی‌ کرده است مهم باشد، زیرا این یک اتفاق رایج است.

با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، او به آب در باهاما رفت و به یک مشکل بزرگ تبدیل شد. این عفونت باعث سقوط جنیفر بارلو شد.

این مدل احساس کرد که زانویش شروع به متورم شدن کرده و به سختی می تواند راه برود، زیرا حتی یک حرکت ساده یا لمس باعث درد شدید می شود.

یک روز در حالی که با برادر کوچکترش بود، در آشپزخانه افتاد و خانواده اش با اورژانس تماس گرفتند. پس از آن چند هفته سختی برای بارلو آغاز شد و پزشکان سعی کردند پای او را نجات دهند که بدتر و بدتر می شد. در نهایت، پزشکان به این نتیجه رسیدند که قطع عضو تنها گزینه مناسب است.

او در اینستاگرام نوشت: «اکنون که به ثبات رسیده‌ ام، می‌خواهم داستانم را در مورد تجربیات نزدیک به مرگم در طول جاده به اشتراک بگذارم، اینکه چگونه انسان بودن را دوباره یاد گرفتم. «تنهایی وجود داشت که تقریباً پنج ماه در بیمارستان زندگی می‌ کرد. “من با یافتن جادوی تسلیم کامل به خدا زنده ماندم.”

او یک کمپین GoFundMe راه اندازی کرده است تا به او کمک کند تا با هزینه ها و خرید یک پروتز کمک کند تا بتواند زندگی حرفه ای خود را با آن از سر بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود