تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۵
کد خبر : 7363

جنیفر آنیستون لباس های نمایش در سریال فرندز را نوستالژی می داند

جنیفر آنیستون لباس های نمایش در سریال فرندز را نوستالژی می داند

سریال دوستان ممکن است تقریباً 20 سال پیش از روی آنتن رفته باشد، اما جنیفر آنیستون هنوز برنامه را تعطیل نگه نداشته است. به معنای واقعی کلمه، در مورد برخی از لباس های نمایش، که او در تمام این سال ها نگه داشته است. این بازیگر 54 ساله که روی جلد جدید WSJ حضور دارد.

سریال دوستان ممکن است تقریباً 20 سال پیش از روی آنتن رفته باشد، اما جنیفر آنیستون هنوز برنامه را تعطیل نگه نداشته است. به معنای واقعی کلمه، در مورد برخی از لباس های نمایش، که او در تمام این سال ها نگه داشته است.

این بازیگر 54 ساله که روی جلد جدید WSJ حضور دارد. مجله Fall Women’s Fashion، به اشتراک گذاشت که علاوه بر یک لباس گلدار که متعلق به مونیکا، شخصیتی که کورتنی کاکس بازی می کند (که آنیستون اخیراً از بازنشستگی بیرون آورده است)، او همچنین یک جفت کتانی قرمز کاراکتر خود را نگه داشته است.

اما مهمتر از لباس، او گفت که او به توصیه ها، دوستی ها و درس های زندگی پایبند بوده است. آنیستون گهگاه نگاهی اجمالی به مجموعه دوستان نوستالژیک خود انداخته است و دقیقاً همان لباس را در سال گذشته در اینستاگرام به نمایش گذاشت، زمانی که برای عکسی با آرایشگرش کریس مک میلان عکس گرفت.

او در کنار عکس نوشت: “لباس آشنا به نظر می رسد؟

آنیستون گفت: «من به خط لباس [کاکس] رفتم و لباسی را که مونیکا پوشیده بود بیرون آوردم. “من هنوز آن را دارم و تا به امروز می پوشم و مناسب است. گلدار با توری مشکی، گل های کوچک کوچک، یقه V و آستین های کلاه دار کوچک است.”

علاوه بر کمد لباس خود، این بازیگر (که اکنون در سریال The Morning Show که ماه آینده برای فصل 3 از تلویزیون اپل بازمی گردد) بازی می کند.

او اعتراف کرد که اخیراً توسط یک متخصص زیبایی به صورت اسپرم ماهی قزل آلا اشاره شده است.

با این حال، به طور کلی، آنیستون می گوید که تمایلی به دنبال کردن مدها ندارد، در عوض ترجیح می دهد یک سبک زندگی سالم را حفظ کند که شامل لذت بردن از شام های خوشمزه با دوستان در یکشنبه ها و مارتینی ها در اروپا می شود.

برچسب ها :

ناموجود