تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
کد خبر : 7782

جنیفر آنیستون ترند مانیکور فرانسوی خاموش را امتحان کرده است

جنیفر آنیستون ترند مانیکور فرانسوی خاموش را امتحان کرده است

جنیفر آنیستون به چیزهایی که برای او مفید است پایبند است. او سا ل‌ها موهای بلوند می‌ پوشید، فاش کرد که هرگز از پوشیدن شلوار جین کوتاه دست برنداشت و به مانیکور کلاسیک اعتقاد راسخ دارد. او امسال چندین مانیکور شیری ظریف استفاده کرده است و به تازگی آخرین مانیکور فرانسوی خاموش خود را نشان

جنیفر آنیستون به چیزهایی که برای او مفید است پایبند است. او سا ل‌ها موهای بلوند می‌ پوشید، فاش کرد که هرگز از پوشیدن شلوار جین کوتاه دست برنداشت و به مانیکور کلاسیک اعتقاد راسخ دارد. او امسال چندین مانیکور شیری ظریف استفاده کرده است و به تازگی آخرین مانیکور فرانسوی خاموش خود را نشان داده است.

در 27 آگوست، آنیستون ویدیویی از خودش و آرایشگر قدیمی اش، کریس مک میلان، منتشر کرد. او شلوار جین بلند و یک تی شرت مشکی پوشیده بود. آنیستون این ظاهر را با صندل های مشکی، گوشواره های طلا و گردنبند های آویز طلا تزئین کرد.

ظاهر او آنیستون اصلی بود، و مانیکور فرانسوی شیری ظریف او همه را به هم گره زد. او ناخن هایش را به شکل مربع کوتاه با پایه طبیعی نیمه شفاف پوشید. روی هر یک از نوک ناخن‌ های او فقط یک ریزه رشد از طریق لاک صاف می‌ چرخد و ظاهر ناخن فرانسوی را ایجاد می‌ کند.

آنیستون قبلاً بارها از این مانیکور استفاده کرده است، و با توجه به روندهایی مانند فرانسوی خاموش (سلنا گومز) و فرانسوی خرد ( کندال جنر) همچنان قوی هستند، هیچ نشانه ای وجود ندارد که او با نزدیک شدن به پاییز متوقف شود.

اگر در حال حاضر رشد طبیعی ناخن دارید، استفاده از این مانیکور نسبتاً ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناخن های خود را با یک لاک نیمه شفاف شیری رنگ کنید تا یک فرانسوی شیری شبیه به آنیستون ایجاد کنید. با این حال، اگر قصد دارید ناخن های خود را بلند کنید، می توانید با یک مانیکور فرانسوی خاموش، حس رشد طبیعی ایجاد کنید.

ابتدا یک لایه پایه به ناخن های خود بزنید و سپس دو لایه از رنگ لاک روشن نیمه شفاف بزنید. رنگ های مناسب پایه و سایه کمی مایل به سفید و بژ برای ایجاد این مانیکور موثر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود