تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
کد خبر : 8853

جنا اورتگا و روزالیا استایل شیک خود را به نمایش گذاشتند

جنا اورتگا و روزالیا استایل شیک خود را به نمایش گذاشتند

جنا اورتگا و روزالیا سبک مد و استایل شیک خود را در جریان سفر اخیر خود در پاریس به نمایش گذاشتند و در نمایشگاه مورد انتظار دیور به عنوان بخشی از هفته مد پاریس شرکت کردند. جنا اورتگا و روزالیا خندان بودند و ردیف اول کنار هم نشسته بودند، یک گفتگوی معمولی با هم داشتند

جنا اورتگا و روزالیا سبک مد و استایل شیک خود را در جریان سفر اخیر خود در پاریس به نمایش گذاشتند و در نمایشگاه مورد انتظار دیور به عنوان بخشی از هفته مد پاریس شرکت کردند. جنا اورتگا و روزالیا خندان بودند و ردیف اول کنار هم نشسته بودند، یک گفتگوی معمولی با هم داشتند و برای عکس گرفتن کنار هم ایستادند.

طرفداران این جفت پس از دیدن تعامل بین دو ستاره مورد علاقه هیجان خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، در حالی که روزالیا یک لباس سیاه و سفید پوشیده بود، و یک آرایشی ملایم داشت. با گوشواره های حلقه‌ ای شیک و حالت دادن به موهایش راحت به نظر می رسید.

در همین حال، جنا یک کت شلوار سرمه ای و یک دامن چین دار بلند به تن داشت که زیر آن را با یک تاپ شفاف و جواهرات طلایی ست کرده بود. این هنر پیشه محبوب موهای خود را به زیبایی آراسته و پوشیده بود و در حال صحبت با ستاره های دیگر از جمله آنیا تیلور جوی، جنیفر لارنس و شارلیز ترون مشاهده شد.

لاتیناها با حضور روزالیا، جنا، آنیا و ریچل زگلر در این رویداد منحصر به فرد و به اشتراک گذاشتن لحظات شیرین با هم، ردیف اول نمایش مد را به دست گرفتند. جنیفر لارنس برنده اسکار نیز در حال صحبت با ریچل، که به عنوان ستاره جدید «بازی‌ های گرسنگی» شناخته می‌ شود، دیده شد و با روزالیا و جنا عکس گرفت.

مشخص نیست که آیا جنا و روزالیا قبلاً در یک رویداد متفاوت با هم ملاقات کرده بودند یا خیر، با این حال، به نظر می رسید که رابطه آنها بسیار دوستانه بود. یک نفر پس از به اشتراک گذاشتن عکس‌ های این رویداد در فضای مجازی نوشت: «دختران با استعداد در یک قاب»، در حالی که شخص دیگری نظر داد، «بسیار شیک و عالی!».

برچسب ها :

ناموجود