تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 9845

جنا اورتگا نمی تواند برای هالووین لباس چهارشنبه بپوشد

جنا اورتگا نمی تواند برای هالووین لباس چهارشنبه بپوشد

شهرت جنا اورتگا پس از موفقیت تیم برتون در روز چهارشنبه در نتفلیکس به شدت افزایش یافت. و اگرچه سال 2022 تماماً درباره جنا اورتگا و شخصیت نمادین او بود، اما امسال، علیرغم تایید نتفلیکس که تمدید فصل دوم را تایید کرده است، از پوشیدن نقش خود در خارج از صفحه منع شده است. به

شهرت جنا اورتگا پس از موفقیت تیم برتون در روز چهارشنبه در نتفلیکس به شدت افزایش یافت. و اگرچه سال 2022 تماماً درباره جنا اورتگا و شخصیت نمادین او بود، اما امسال، علیرغم تایید نتفلیکس که تمدید فصل دوم را تایید کرده است، از پوشیدن نقش خود در خارج از صفحه منع شده است.

به گزارش دیلی میل، این اقدام پس از اعتصابات SAG-AFTRA صورت گرفت که در آن از بازیگران خواسته شد در همبستگی با انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) که از ماه می اعتصاب کرده‌ اند، برای جشن هالووین لباس نپوشند.

با ادامه اعتصابات، دستور العمل های اتحادیه به روز شده است تا شفافیت در مورد لباس های هالووین برای بازیگران فراهم شود. طبق دستور العمل ها، اعضا نمی توانند مانند شخصیت ها لباس بپوشند که برخلاف دستور العمل های اعتصاب است.

با این حال، مانند برنامه های تلویزیونی متحرک، آنها می توانند مانند شخصیت های تولیداتی که نمی توانند ضربه بزنند، لباس بپوشند. در چنین مواردی، اعضا باید لباس‌ هایی را انتخاب کنند که «الهام گرفته از شخصیت‌ ها و فیگور های تعمیم‌ یافته» باشد.

 

در حالی که جنا ممکن است چیزی مربوط به «چهارشنبه» را بازنشر ندهد، احتمال زیادی وجود دارد که تیم برتون و جنا اورتگا به زودی به مجموعه فیلمبرداری بازگردند.

در طی مصاحبه ای با The Face، جنا توضیح داد که چرا دوست دارد در فیلم ها و سریال های ترسناک شرکت کند. او گفت: “کاش مردم می توانستند طرف دیگر فیلم های ترسناک را ببینند.” “ما در تمام مدت خیلی سخت می خندیم. ما یک صحنه با چهره ارواح در آخرین «جیغ» گرفتیم، و یک روز بود که نمی‌ توانستیم جلوی خنده‌ مان را بگیریم.

او ادامه داد: «واقعاً ترساندن من سخت است. آدم‌ هایی که بزرگ می‌ شدند از پشت چهار چوب در بیرون می‌ پریدند، و من تکان نمی‌ خوردم.» این بازیگر همچنین می‌ گوید که «این چیزها را دوست دارد، زیرا واقعی نیستند. ضربه زدن به چوب؛ من هنوز چاقو نخورده‌ ام، بنابر این برای من، هنوز هم کاری سرگرم‌ کننده است که در محل کار انجام می‌ دهم، که گفتن آن بسیار افتضاح است. من آن را دوست دارم زمانی که خون بیرون می آید. من عاشق عکسبرداری از صحنه های تعقیب و گریز هستم آنها برای من بسیار سرگرم کننده هستند.”

برچسب ها :

ناموجود