تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 11971

جنا اورتگا روی فرش قرمز با لباس سفید شگفت انگیز می شود

جنا اورتگا روی فرش قرمز با لباس سفید شگفت انگیز می شود

جنا اورتگا در فرش قرمز پنجشنبه شب با لباس سفید شگفت انگیز می شود. این بازیگر 21 ساله چهارشنبه در مراسم نمایش فیلم جدیدش دختر میلر در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز با لباس مینی سفید والنتینو ظاهر شد. این لباس شامل گلهایی به شکل ارکیده بود که به صورت استراتژیک برای پوشاندن سینه

جنا اورتگا در فرش قرمز پنجشنبه شب با لباس سفید شگفت انگیز می شود. این بازیگر 21 ساله چهارشنبه در مراسم نمایش فیلم جدیدش دختر میلر در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز با لباس مینی سفید والنتینو ظاهر شد.

این لباس شامل گلهایی به شکل ارکیده بود که به صورت استراتژیک برای پوشاندن سینه او قرار گرفته بودند. اورتگا با یک گردنبند چوکر روبان نقره‌ ای براق، دستبند مروارید سفید ظاهر شیک خود را به نمایش گذاشت. مانیکور فرانسوی تازه او همچنین زیبایی شناسی کلی او را تکمیل می کرد، همراه با موهای نیمه تا شده و رمانتیک او.

اورتگا همراه با لباس، یک کت عاج از برند لباس لوکس کانادایی سنتالر به تن داشت. این برند مورد علاقه کیت میدلتون و مگان مارکل است.

جنا در دسامبر، در اولین نمایش یکی دیگر از فیلم‌ هایش،نیز با یک لباس کاملاً سفید وارد شد. با توجه به تم طراحی ظریف لباس، ستاره چهارشنبه موهایش را با چتری های شیک پوشیده بود. جواهرات جسور، اما پیچیده او شامل گوشواره های نقره ای، یک گردنبند، همراه با چندین حلقه و یک دستبند بود. ناخن هایش مایل به سفید بود.

ظاهر شاد اخیر اورتگا پس از اینکه این بازیگر از زمان بازی در سریال موفق نتفلیکس در چهارشنبه، سبک گوتیک تری را پذیرفت، غافلگیر کننده است.

در آوریل 2023، او در مصاحبه ای با ووگ گفت که همیشه به فرهنگ گوت احترام می گذارد. او به این نشریه گفت: “من همیشه حس شوخ طبعی تیره تری داشته ام، اما هرگز احساس نمی کردم که بتوانم آن را بیان کنم.” اکنون احساس می‌ کنم که می‌ توانم آن ویژگی‌ ها را در خودم بپذیرم.»

اورتگا در طول فصل نمایش جوایز 2023، او چندین ظاهر الهام گرفته از چهارشنبه را به خود جلب کرد. اورتگا کمی از چهارشنبه را با خود به جوایز SAG 2023 آورد، جایی که او یک لباس مشکی ورساچه پوشید.

برچسب ها :

ناموجود