تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 10202

جنا اورتگا در مقابل بلوند شدن شبیه سیندرلا مقاومت می کند

جنا اورتگا در مقابل بلوند شدن شبیه سیندرلا مقاومت می کند

در دنیایی که تنوع و نمایندگی در صنعت سرگرمی بسیار مهم است، جنا اورتگا بازیگر به عنوان صدایی قدرتمند برای اصالت و تغییر ظاهر شده است. در مصاحبه اخیر با هارپرز بازار، جنا در مورد چالش هایی که در حرفه خود به عنوان یک بازیگر اسپانیایی تبار با آن روبه رو بود و اینکه چگونه

در دنیایی که تنوع و نمایندگی در صنعت سرگرمی بسیار مهم است، جنا اورتگا بازیگر به عنوان صدایی قدرتمند برای اصالت و تغییر ظاهر شده است. در مصاحبه اخیر با هارپرز بازار، جنا در مورد چالش هایی که در حرفه خود به عنوان یک بازیگر اسپانیایی تبار با آن روبه رو بود و اینکه چگونه زمانی به تغییر ظاهر خود برای ایفای نقش های اصلی در هالیوود فکر می کرد، صحبت کرد.

جنا که به عنوان یک بازیگر کودک بزرگ شد، به سرعت متوجه شد که فرصت‌ ها برای بازیگران جوان اسپانیایی محدود است. او خود را در نقش‌ های خاص کبوتر خانه می‌ دید، و اغلب در نقش‌ های کوچک‌ تر شخصیت یا دختر کسی را بازی می‌ کرد.

جنا ناراحتی خود را ابراز کرد و گفت: «بازیگران برجسته اسپانیایی زیادی وجود نداشتند که بتوانم برای آنها نقش داشته باشم. بنابراین بسیاری از مشاغلی که من برای بزرگ شدن دنبالشان می‌ رفتم، هرگز به نتیجه نمی‌ رسند، زیرا به‌گونه‌ ای برای هالیوود به نظر نمی‌ رسیدم. واقعاً سخت بود، شنیدن این که چیزی که نمی‌ توانی تغییرش دهی چیزی بود که مانع موفقیت تو می‌ شد.»

تجربیات جنا در این صنعت بر عزت نفس او تأثیر گذاشت. او با صراحت اعتراف کرد: “می خواستم مو هایم را بلوند کنم تا شبیه سیندرلا شوم.” این احساسی است که بسیاری از بازیگران و هنر پیشه‌ های جوان، به‌ ویژه آنهایی که از جوامع کم‌ باز نمایی شده‌ اند، می‌ توانند با آن ارتباط برقرار کنند. فشار برای انطباق با استاندارد های زیبایی سنتی هالیوود می تواند طاقت فرسا باشد.

با این حال، سفر جنا به سمت پذیرش خود او را به درک عمیقی سوق داد. او فهمید که با در آغوش گرفتن خود واقعی خود، می تواند الگوی تأثیر گذار تری برای دیگران باشد. جنا اظهار داشت: “من فکر کردم، “من نمی خواهم دیگر دختران جوان به صفحه نمایش نگاه کنند و احساس کنند که باید ظاهر خود را تغییر دهند تا زیبا یا شایسته تلقی شوند.”

تعهد تزلزل ناپذیر جنا اورتگا به اصالت و امتناع او از انطباق با آرمان های زیبایی محدود هالیوود، او را برای بسیاری الهام بخش کرده است. سفر او از شک به خود تا توانمند سازی خود با بازیگران مشتاق و جوانانی از پیشینه‌ های مختلف که با چالش‌ های مشابهی روبرو شده‌ اند طنین‌انداز می‌ شود.

به عنوان عضوی از دیاسپورای لاتین، جنا از مکالمات پیچیده پیرامون هویت و نمایندگی آگاه است. او از اینکه مهارت های زبان اسپانیایی اش بی نقص نیست ابراز شرمندگی کرد و گفت: «من در کشور اسپانیایی زبان به دنیا نیامده ام، زمان زیادی را در مکزیک سپری نکرده ام و هرگز به پورتوریکو نرفته ام.

با این وجود، جنا اورتگا امیدوار و مصمم است که تأثیر مثبتی بگذارد. او اهمیت حضور خود در صنعت سرگرمی را درک می کند و اینکه چگونه می تواند راه را برای دیگران هموار کند. جنا با شور و اشتیاق می‌ گوید: «من می‌ خواهم همه افراد لاتین تبار بتوانند خودشان را روی صفحه نمایش ببینند. می‌ خواهم احساس کنم که می‌ توانم درها را به روی دیگران باز کنم.»

جنا مدافع تغییر در صنعتی است که از لحاظ تاریخی با تنوع و نمایندگی دست و پنجه نرم می کند. جنا اورتگا با وفادار ماندن به خود، نه تنها مسیر خود را در هالیوود تضمین می کند، بلکه راه را برای افراد بی شماری هموار می کند تا راه او را دنبال کنند.

برچسب ها :

ناموجود