تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
کد خبر : 7094

جنا اورتگا با جنیفر گارنر در ویدیوی جدید و شیرین متحد می شود

جنا اورتگا با جنیفر گارنر در ویدیوی جدید و شیرین متحد می شود

جنا اورتگا، 20 ساله و جنیفر گارنر، 51 ساله، دو سال پس از اکران فیلمشان، Yes Day، دوباره برای فیلمبرداری یک تبلیغ Neutrogena با هم متحد شدند. در ویدیویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده آنها را در حال لبخند زدن نشان می دهد و به نظر می رسد که اوقات خوبی را با

جنا اورتگا، 20 ساله و جنیفر گارنر، 51 ساله، دو سال پس از اکران فیلمشان، Yes Day، دوباره برای فیلمبرداری یک تبلیغ Neutrogena با هم متحد شدند. در ویدیویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده آنها را در حال لبخند زدن نشان می دهد و به نظر می رسد که اوقات خوبی را با هم سپری می کنند، در حالی که محصول Repid Wrinkle Repair این برند را تبلیغ می کنند. آنها با پوشیدن لباس‌ های ، از جمله یک تاپ دکمه‌ دار آبی روشن برای جنا، و یک بلیزر خاکستری روی دکمه‌ ای سفید برای جنیفر، و موهایشان تا شانه‌ هایشان پایین آمده بود در تصویر دیده می شدند.

آخرین تبلیغ جنا و جنیفر پس از بازی در نقش مادر و دختر در Yes Day منتشر شد. فیلم 2021 درباره دو والدین است که به فرزندان خود یک روز خاص می دهند که به آنها اجازه می دهد تا 24 ساعت قوانین را وضع کنند. صحنه های خنده دار و مملو از سرگرمی داشت که شامل خوردن سوهان خوشمزه و بازدید از یک پارک موضوعی بود.

این فیلم همچنین با بازی ادگار رامیرز، جولیان لرنر و حتی H.E.R. در طول صحنه یک رویداد موسیقی پس از انتشار، جنا با سریال چهارشنبه نتفلیکس بر اساس شخصیت خانواده آدامز به موفقیت بیشتری دست یافت. او در این سریال نقش اصلی را بازی می کند و نقد های مثبتی برای کارش دریافت کرده است. در اوایل سال 2023 این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

جنیفر همچنین با یک برنامه تلویزیونی اخیر موفق شده است. مینی سریال اپل تی وی، آخرین چیزی که به من گفت، اوایل امسال پخش شد و بر اساس کتابی به همین نام اثر لورا دیو ساخته شده است. جنیفر نقش شخصیت اصلی، هانا هال را بازی کرد که پس از ناپدید شدن اسرار آمیز همسرش، که پدر کودک نیز هست، مجبور به تقویت رابطه با دختر خوانده‌ اش می‌ شود.

برچسب ها :

ناموجود