تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 11240

جنا اورتگا با استایل خیره کننده روی فرش قرمز می درخشد

جنا اورتگا با استایل خیره کننده روی فرش قرمز می درخشد

جنا اورتگا می داند چگونه روی فرش قرمز اثر بگذارد. این بازیگر 21 ساله در اولین اکران آخرین فیلم خود، ( بهترین مهربان )، حضوری باشکوه داشت. اورتگا در مراسم سه‌ شنبه شب در مرکز طراحی پاسیفیک در وست هالیوود، کالیفرنیا، با لباس مینی توری توری سفید رنگی شرکت کرد. لباس او برای اولین فیلم

جنا اورتگا می داند چگونه روی فرش قرمز اثر بگذارد. این بازیگر 21 ساله در اولین اکران آخرین فیلم خود، ( بهترین مهربان )، حضوری باشکوه داشت. اورتگا در مراسم سه‌ شنبه شب در مرکز طراحی پاسیفیک در وست هالیوود، کالیفرنیا، با لباس مینی توری توری سفید رنگی شرکت کرد.

لباس او برای اولین فیلم کاملاً با پس زمینه آبی روشن و سفید گره خورده بود.

با توجه به تم طراحی ظریف لباس، جنا اورتگا موهایش را با چتری های شیک پوشیده بود در حالی که بقیه آن ها به عقب کشیده شده بود و از صورتش دور شده بود.

جواهرات جسور، اما پیچیده او شامل گوشواره های نقره ای، یک گردنبند، همراه با چندین حلقه و یک دستبند بود. ناخن هایش را با رنگ سفید مانیکور کرده بود.

طبق خلاصه داستان، فیلم پارامونت «داستان دو برادر بزرگ‌ شده در جهان‌ های مختلف را روایت می‌ کند که در یک تابستان سرنوشت‌ ساز به‌ عنوان بزرگسالان به هم می‌ رسند. برادران با بازی بن فاستر و توبی والاس که مجبور می شوند با یک باند جنایتکار خشن در بوستون معامله کنند و شخصیت اورتگا در وسط اوضاع گرفتار می شود.

این پروژه توسط برایان هلگلند نوشته و کارگردانی شده است و همچنین تامی لی جونز، اسماعیل کروز کوردووا، آرون استنفورد، اسکاتی تووار، تیم دالی، لولیتا داوود وویچ و کلین کرافورد در آن حضور دارند.

ظاهر فرش قرمز اورتگا نشان می دهد که چگونه او از تجربه نقش های سینمایی یا مد خود هراسی ندارد. در اوایل سال جاری، او با مجله ووگ در مورد استقبال از سبک هنگام فیلمبرداری چهارشنبه صحبت کرد.

او گفت: “من همیشه به فرهنگ ها احترام می گذاشتم. همیشه حس شوخ طبعی تیره تری داشته ام، اما هرگز احساس نمی کردم که بتوانم آن را بیان کنم. اکنون احساس می کنم می توانم این ویژگی ها را در خودم بپذیرم.”

اورتگا در سریال پرطرفدار نتفلیکس نقش چهارشنبه آدامز را بازی کرد و به رسانه گفت که این نقش باعث تغییر مو نیز شده است.

او به ووگ گفت: “تا آن زمان من واقعاً به موهای بلندم وابسته بودم. تغییر آنها مرا تشویق می کرد که بیشتر ماجراجو باشم؛ آزمایش کنم و در این راه خلاق تر باشم.”

برچسب ها :

ناموجود