تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 6858

جف بزوس همسایه جدید ایوانکا ترامپ در میامی می شود

جف بزوس همسایه جدید ایوانکا ترامپ در میامی می شود

ایوانکا ترامپ ممکن است همسایه جدیدی پیدا کند. گزارش شده است که جف بزوس یک خانه 68 میلیون دلاری را در “Billionaire’s Bunker” خریداری کرده است، منطقه ای مجلل در میامی که در آن لیست رو به رشدی از افراد مشهور از جمله ترامپ-کوشنرز، تام برادی و غیره قرار دارند. طبق گزارش بلومبرگ، خانه بزوس

ایوانکا ترامپ ممکن است همسایه جدیدی پیدا کند. گزارش شده است که جف بزوس یک خانه 68 میلیون دلاری را در “Billionaire’s Bunker” خریداری کرده است، منطقه ای مجلل در میامی که در آن لیست رو به رشدی از افراد مشهور از جمله ترامپ-کوشنرز، تام برادی و غیره قرار دارند.

طبق گزارش بلومبرگ، خانه بزوس سه اتاق خواب دارد و در کنار آب قرار دارد. یک منبع همچنین گزارش داد که بزوس ممکن است خریدهای دیگری را در این منطقه در نظر بگیرد.

“Billionaire Bunker” در ایندیان کریک، روستایی در شهرستان میامی واقع شده است. که دارای یک شهرداری جداگانه با شهردار و نیروی پلیس خود است و یکی از گران ترین شهرهای آمریکا است. این منطقه به‌ خاطر محیط آرام، زمین‌ های گلف مجلل، و خانه‌ های باشکوهش معروف است.

اوایل این ماه، لورن سانچز چند عکس از خودش در حال آماده شدن با تیم گلمش به اشتراک گذاشت. عکس‌ ها نشان می‌ دهند که او در حالی که افراد مختلفی روی آرایش او کار می‌کنند، لباسی سفید پوشیده است. او در کپشن نوشت: “برای اینکه ببینید چرا ما در گلم اینقدر سرگرم هستیم.”

سانچز و بزوس در اوایل سال جاری نامزد کردند، اگر چه هنوز به این ادعاها علنا ​​رسیدگی نکرده اند. با این حال، این زوج خوشحال و عاشق به نظر می رسند و سانچز با افتخار حلقه نامزدی 2.5 میلیون دلاری خود را به دست کرده است. هیچ خبری از زمان برگزاری عروسی وجود ندارد، فقط این زوج خوشحال هستند که به این مرحله رسیده اند.

برچسب ها :

ناموجود