تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کد خبر : 6597

جشن نامزدی عجیب جف بزوس و لورن سانچز + جزئیات

جشن نامزدی عجیب جف بزوس و لورن سانچز + جزئیات

جف بزوس و لورن سانچز نامزدی خود را به طور علنی تایید نکرده اند، اما به نظر می رسد که آنها به تاریخ عروسی خود نزدیک و نزدیکتر می شوند. به گزارش پیج سیکس، این زوج چهارشنبه یک جشن نامزدی عجیب برگزار کردند. این زوج از قایق بادبانی 500 میلیون دلاری بزوس نهایت استفاده را

جف بزوس و لورن سانچز نامزدی خود را به طور علنی تایید نکرده اند، اما به نظر می رسد که آنها به تاریخ عروسی خود نزدیک و نزدیکتر می شوند. به گزارش پیج سیکس، این زوج چهارشنبه یک جشن نامزدی عجیب برگزار کردند.

این زوج از قایق بادبانی 500 میلیون دلاری بزوس نهایت استفاده را برده اند و تصمیم گرفتند که مهمانی را در کشتی برگزار کنند. یک منبع به Page Six گفت که این رویداد در پوزیتانو ایتالیا رخ داده است.

در مورد اینکه چه کسی دعوت شده است؟ این بسیار انحصاری بود، یک منبع گفت که “صمیمی” تنها با “جمعیت کوچک” بود. بیل گیتس و دوست دخترش، پائولا هرد، از جمله افرادی بودند که در این لیست حضور داشتند. عکس های منتشر شده توسط این رسانه نشان می دهد که آنها لبخند می زنند و خوشحال به نظر می رسند.

همسر سابق روپرت مرداک، وندی مرداک، و فابیولا براکاسا بکمن، تهیه کننده سینما و تلویزیون نیز دیده شدند.

هنوز عکس‌ هایی از سانچز و بزوس منتشر نشده است و ممکن است این زوج یواشکی و از پاپاراتزی‌ ها دوری کنند. اوایل این هفته، رسانه ها عکس هایی از عاشقانه های آنها در کشتی را منتشر کردند.

قایق بادبانی برای این زوج خاص شده است. آنها در ماه مه با قایق تفریحی سفر می کردند و از مکان هایی مانند مایورکا، اسپانیا و کن، فرانسه دیدن می کردند. روزنامه‌ نگار برنده جایزه امی برای اولین بار با انگشتر غول‌ پیکر روی انگشتش در قایق مشاهده شد که باعث گمانه‌ زنی‌ های نامزدی شد.

برچسب ها :

ناموجود