تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 5963

جسی رادرفورد همسر سابق بیلی آیلیش موهای خود را بعد از جدایی تراشید

جسی رادرفورد همسر سابق بیلی آیلیش موهای خود را بعد از جدایی تراشید

جسی رادرفورد از زمانی که موهای بلند داشت و زمانی که با بیلی آیلیش بود، صحبت کرد. جسی با نام مستعار Hairy Styles، خواننده 31 ساله نوشت در روز چهارشنبه (19 ژوئیه) مجموعه ای از ظاهرها را در حساب کاربری خود منتشر کرد. ظاهری بلوند داشت که یادآور دوره Slim Shady امینم بود. یک کفال

جسی رادرفورد از زمانی که موهای بلند داشت و زمانی که با بیلی آیلیش بود، صحبت کرد. جسی با نام مستعار Hairy Styles، خواننده 31 ساله نوشت در روز چهارشنبه (19 ژوئیه) مجموعه ای از ظاهرها را در حساب کاربری خود منتشر کرد.

ظاهری بلوند داشت که یادآور دوره Slim Shady امینم بود. یک کفال وجود داشت که او را شبیه یک باریستا / بارمن در بوشویک می کرد. حتی تصویری از آرایش دلقکی که او در مهمانی اسکار Vanity Fair به تن کرده بود وجود داشت. و در پایان، بیلی، 21 ساله، یک تیغ برقی را به پوست سر جسی برد. این کلیپ توسط Spice Girls روی “Bad Enough” تنظیم شد و بیلی از نوبت خود به عنوان آرایشگر خوشحال به نظر می رسید.

این ویدیو باعث سردرگمی چند طرفدار شد. یک نفر اظهار داشت: “من فکر می کردم او و بیلی از هم جدا شدند.” “بیلی؟ بچه ها جدا نشدید؟” دیگری پرسید. یکی دیگر نوشت: «به دلایل زیادی خیلی گیج شده است. با این حال، یکی از طرفداران همه چیز را توضیح داد: “این یک ویدیوی قدیمی از او و بیلی است همانطور که همه می بینید، موهای او در این ویدیو بسیار کوتاه تر است. موهای او اکنون بسیار بلندتر شده است.»

بیلی و جسی در ماه مه پس از تقریبا یک سال زندگی مشترک راه خود را ادامه دادند. نماینده بیلی در بیانیه ای گفت: «ما می توانیم تأیید کنیم که بیلی و جسی دوستانه از هم جدا شدند و دوستان خوبی باقی ماندند. این نماینده همچنین گفت که هیچ تقلبی در کار نبوده و هر دو «در حال حاضر مجرد هستند»

این دو برای اولین بار در اواسط اکتبر 2022 به صورت عاشقانه با هم مرتبط شدند. فاصله سنی 10 ساله برای برخی از طرفداران مشکل بود، اما بیلی و جسی ظاهراً این نگرانی را در هالووین زمانی که او لباس پیرمردی پوشیده بود، مسخره کردند و او مانند یک نوزاد لباس می پوشید. آنها رابطه خود را در اینستاگرام رسمی کردند که در ماه نوامبر و در ماه دسامبر، جسی برای جشن تولد 21 سالگی بیلی آماده بود.

فینیاس در پاسخ به انتقاد از رابطه بیلی در TikTok نوشت: «می‌خواهم خواهرم شاد و امن باشد». او یک بزرگسال 21 ساله است که کاملاً حق دارد تصمیم زندگی خود را بگیرد. این بازتاب احساساتی بود که او در ماه نوامبر در رویداد GQ برای شماره «مردان سال» به اشتراک گذاشت، «تا زمانی که او خوشحال است، من خوشحالم»

برچسب ها :

ناموجود