تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۵
کد خبر : 5292

32 بار جریمه تیلور سوئیفت برای تمیز نگه نداشتن پیاده رو

32 بار جریمه تیلور سوئیفت برای تمیز نگه نداشتن پیاده رو

تیلور سوئیفت به عنوان فردی که پس از 32 بار گرفتن جریمه 3010 دلاری، توسط اداره بهداشت نیویورک به عنوان فردی که پیاده رو خود را تمیز نگه نمی دارد، معرفی شده است. سوئیفت در ماه اکتبر در نیویورک از دومینیک استراوس کان یک خانه شهری سه طبقه به ارزش ۱۸ میلیون دلار خرید. تیلور

تیلور سوئیفت به عنوان فردی که پس از 32 بار گرفتن جریمه 3010 دلاری، توسط اداره بهداشت نیویورک به عنوان فردی که پیاده رو خود را تمیز نگه نمی دارد، معرفی شده است. سوئیفت در ماه اکتبر در نیویورک از دومینیک استراوس کان یک خانه شهری سه طبقه به ارزش ۱۸ میلیون دلار خرید.

تیلور سویفت بیش از 30 بار جریمه شده است

بین ژانویه 2018 و ژانویه 2023، بازرسان جریمه های متعددی را به دلیل ناتوانی در تمیز کردن قسمت جلوی ساختمان، دفع مناسب زباله ها و داشتن پیاده رو کثیف صادر کردند.

سوئیفت که بنا به گزارش‌ها در حال جمع‌ آوری پول نقد از تور جهانی مورد علاقه‌اش است، تصمیم گرفت با جریمه ها مبارزه کند و بخش بهداشت را به دادگاه بکشاند تا صحت این کار را به چالش بکشد.

بر اساس این گزارش، «در طول سال‌ها، جریان ناخوشایند کثیفی شامل انبوهی از روزنامه، بطری و مقوا، دستمال‌ها و بسته‌بندی‌ها، و «محتوای زیرسیگاری پراکنده» و یک کارتن سیگار بوده است.

سوئیفت تنها کسی است که مسئول تمیز نگه داشتن منطقه اطراف ملک خود است

همانطور که انتظار می رفت، سوئیفت برای دفاع از شهرت خود به میدان آمد و ادعا کرد که زباله ها حتی مال او نیست زیرا او حتی سیگار نمی کشد. احتمالاً طرفداران منتظر او هستند و در حالی که حوصله شان سر می رود سیگار می کشند.

دیوید آلدیا که قبلاً صاحبخانه سوئیفت بود، ادعا کرد که از این خبر متعجب شده است، زیرا او یک مستأجر عالی بود: “او در تمام مدت یک مستاجر کامل و دوست داشتنی بود.” “من به جزء موارد مثبت از او چیزی به یاد ندارم.”

برچسب ها :

ناموجود