تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 9194

جرارد پیکه در مصاحبه جدید از شکیرا دوری می کند

جرارد پیکه در مصاحبه جدید از شکیرا دوری می کند

جرارد پیکه نمی تواند از شکیرا فرار کند. این بازیکن فوتبال اسپانیایی در مصاحبه ای با ال اسکورپیون دورادو ظاهر شد و این دو در ماشین سوار شدند و در مورد حرفه و دستاورد های پیکه صحبت کردند. همانطور که آنها رانندگی می کردند، آنها تصمیم گرفتند کمی موسیقی پخش کنند، که همیشه منجر به

جرارد پیکه نمی تواند از شکیرا فرار کند. این بازیکن فوتبال اسپانیایی در مصاحبه ای با ال اسکورپیون دورادو ظاهر شد و این دو در ماشین سوار شدند و در مورد حرفه و دستاورد های پیکه صحبت کردند. همانطور که آنها رانندگی می کردند، آنها تصمیم گرفتند کمی موسیقی پخش کنند، که همیشه منجر به یاد آوری شکیرا می شود.

ال اسکورپیون دورادو با درخواست از پیکه در مورد آهنگ یا هنرمندی که در ماشین پخش کند، تبادل نظر را آغاز کرد. پیکه از پسو پلوما درخواست کرد و گفت که او فوق العاده محبوب شده است. پیکه درخواست کرد: «پزو پلوما و بیزاراپ را پخش کنید. ال اسکورپیون دورادو با خنده پرسید “آیا آهنگ بیزاراپ دیگری می‌ خواهید یا باید آن را کنار بگذاریم؟” پیکه گفت: «بیایید این موضوع را رها کنیم.

این مصاحبه در فضای مجازی پخش شد و بسیاری از بینندگان از میزبان انتقاد کردند زیرا او پیکه را تحت فشار بیشتر قرار نداد. ال اسکورپیون در مصاحبه ای درباره استقبال تماشاگران صحبت کرد و توضیح داد که او و پیکه رابطه خوبی با هم داشتند و او نمی خواست درگیر موضوعی شود که به شدت مورد بحث قرار گرفته است. «خب، شما در مورد آنچه واضح است نمی‌ پرسید. موضوعی است که بسیار مورد بحث قرار گرفته است. تنها کسی که در مورد آن صحبت کرده شکیرا است. پیکه چیز زیادی نگفته است. از طرف من، وقتی بچه‌ ها درگیر هستند، سعی می‌ کنم جلوی خود را بگیرم. با این حال، در طول مصاحبه چند نکته از شکیرا گفته شد.

شکیرا در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد

به نوبه خود، شکیرا شلوغ تر از همیشه است. این هفته گذشته، او در حال آماده سازی جوایز موسیقی لاتین بیلبورد بود که دیروز عصر برگزار شد. در پنلی که اوایل این هفته برگزار شد، شکیرا در مورد بهره‌ وری خود صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که ساختن موسیقی مدت‌ هاست که نوعی درمان برای او بوده است و زمانی که بیشتر به آن نیاز دارد به آن روی می‌ آورد. «در آهنگسازی، نوشتن همیشه نقش درمانی داشته است. زمانی که در بدترین حالتم هستم بیشتر می نویسم. زندگی به من ضربه می‌ زند، و از این موضوع، من چیزهای زیادی یاد گرفته‌ ام و احساس قوی‌ تر می‌ کنم.» “موسیقی من ابزار اصلی بقا من بوده است.”

برچسب ها :

ناموجود