تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۷
کد خبر : 7488

جراحت سر بریتنی اسپیرز حقیقت پشت درام طلاق را آشکار می کند

جراحت سر بریتنی اسپیرز حقیقت پشت درام طلاق را آشکار می کند

بریتنی اسپیرز در جریان یک درگیری شدید با همسرش، سام اصغری که اکنون از هم جدا شده اند، قبل از طلاقشان، آسیب دیده است. فاکس «بریتنی اسپیرز: طلاق و ناامیدی» را پخش کرد و به رابطه پرآشوب این زوج پرداخت و هاروی لوین، بنیانگذار TMZ، جزئیات این حادثه را توضیح داد. به گفته لوین، در

بریتنی اسپیرز در جریان یک درگیری شدید با همسرش، سام اصغری که اکنون از هم جدا شده اند، قبل از طلاقشان، آسیب دیده است. فاکس «بریتنی اسپیرز: طلاق و ناامیدی» را پخش کرد و به رابطه پرآشوب این زوج پرداخت و هاروی لوین، بنیانگذار TMZ، جزئیات این حادثه را توضیح داد.

به گفته لوین، در طی یک اختلاف در اتاق هتل لندن، وضعیت به حدی پیش رفت که اسپیرز دچار لغزش شد و به میز قهوه کوبید و باعث آسیب سر شد که نیاز به بخیه داشت. وکلای هر دو طرف هنوز به پرسش های رسانه ها پاسخ نداده اند.

چارلز لاتیبویر، تهیه کننده اجرایی، نوسانات عاطفی ادعایی اسپیرز را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که این نوسانات عاطفی برای سام بسیار طاقت فرساست و او را به دنبال طلاق پس از تنها 14 ماه سوق داد. گفته می شود که این تصمیم به دلیل سوء ظن به خیانت اسپیرز و ادعای اینکه او به اصغری حمله فیزیکی کرده و حتی باعث سیاهی چشم شده است، دامن زده است.

برخلاف این ادعاها، منابع نزدیک به اسپیرز به شدت آنها را رد کردند و با توجه به تفاوت های فیزیکی بین این دو، غیرقابل قبول بودن چنین ادعاهایی را برجسته کردند.

هنوز هیچ کدام به افشاگری ها نپرداخته اند.

اسپیرز و اصغری از پرداختن مستقیم به این افشاگری ها توسط TMZ خودداری کرده اند. با این حال واکنش آنها به جدایی شان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. اصغری به صورت رمزآلود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که “s-t اتفاق می افتد”، در حالی که اسپیرز، خطاب به دنبال کنندگان قابل توجه خود، اعتراف کرد که “کمی شوکه شده است” اما ناتوانی خود را برای تحمل درد دیگر ابراز کرد.

در بحبوحه این جنجال پرحاشیه، گزارش شده است که اصغری از کتاب خاطرات آینده اسپیرز، «زن در من» بهره مالی نخواهد برد. به نظر می‌ رسد این کتاب که مشتاقانه انتظارش می‌ رفت، در 24 اکتبر وارد بازار می‌ شود، با توجه به نزدیک بودن به تاریخ انتشار، بعید به نظر می‌ رسد که روایت خود را تغییر دهد.

علیرغم آشفتگی های عمومی، خودی ها تأیید می کنند که بریتنی خوش بین است و روی کار خود متمرکز است. طبق گزارش‌ها، او در حال آماده‌ سازی برای کمپ ترانه‌ سرایان است که هدفش اولین آلبومش از سال 2016 است، و نشان‌ دهنده عزم او برای ادامه فعالیت‌های خلاقانه‌ اش در میان چالش‌ های شخصی است.

برچسب ها :

ناموجود