تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
کد خبر : 6196

هیلی بیبر جدیدترین باربیکور براق را ترند تابستان می کند

هیلی بیبر جدیدترین باربیکور براق را ترند تابستان می کند

هیلی بیبر مترادف با پوست شبنم دار و لعاب دار شده است. تا آنجا که او الهام بخش بی‌شماری از روندهای زیبایی است تا راه خود را در این صنعت باز کند. به ناخن‌های دونات لعاب‌دار در هر طرحی فکر کنید. به دنبال کروم ظریف و ..، رژه‌ای از گرایش‌های ناخن تقریباً وجود داشت که

هیلی بیبر مترادف با پوست شبنم دار و لعاب دار شده است. تا آنجا که او الهام بخش بی‌شماری از روندهای زیبایی است تا راه خود را در این صنعت باز کند. به ناخن‌های دونات لعاب‌دار در هر طرحی فکر کنید. به دنبال کروم ظریف و ..، رژه‌ای از گرایش‌های ناخن تقریباً وجود داشت که بر فیدهای اجتماعی ما غالب شده‌اند، و بیبر با جدیدترین باربیکور براق خود یکی از محبوب‌ترین آنها را انتخاب کرد.

در حالی که این اولین بار است که بیبر این سبک را می پوشد، این مانیکور را در واقع قبلا، نیکولا پلتز، سلنا گومز، زندایا، کری واشنگتن، جنیفر لوپز، و غیره، همه دست خود را در این روند و همتایان چند سایه آن، از جمله امبره، صورتی و ناخن های الماسی امتحان کرده اند.

در 18 جولای، هیلی بیبر تعدای عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در آن مقداری از انرژی تابستانی را که تاکنون از آن لذت برده است، به نمایش می گذارد، از جمله اوقات فراغت در ساحل، محصولات مراقبت از پوست خودش، یک روز اسپا در خانه و البته ناخن های براق باربیکور.

بیبر در حالی که تازه از حمام بیرون آمده بود، ناخن ها را نشان داد، حوله ای به تن داشت، حوله روی موها، لوسیون روی صورت، و گوشواره های طلایی درشت در معرض نمایش کامل بود. تفسیر او از این ترند باربیکور، صورتی ملایم فوق‌العاده براق و بی‌صدا بود، با عمیق‌ترین رنگ در رختخواب و به آرامی به رنگ روشن‌تر در نوک آن جاری می‌شد.

اگر به دنبال براق ترین ترند ناخن سال هستید تا بتوانید خودتان یک متخصص ناخن براق باشید جای درستی هستید. برای ناخن های کلاسیک براق صورتی روشن،و رز رنگ که به ترتیب یک کرم صورتی کم رنگ و یک کرم رز شفاف هستند. آنها با اشاره به اینکه رنگ ها هم در ژل و هم لاک معمولی موجود هستند و یک ظاهر خنثی نیمه شفاف و براق را ارائه می دهند.

هنگامی که رنگی را به دست می آورید، به دلیل تطبیق پذیری ناخن های براق خود را برای همه جا آماده می کنید. این مانیکور برای پوشیدن در هر مکانی عالی است. برای مهمانی های تعطیلات یا رویدادهای خاص، و حتی فقط یک ظاهر خوب روزانه. جالب این است که شما لازم نیست نگران ست کردن لباس یا جواهرات خود به طور خاص با ناخن های خود باشید.

برچسب ها :

ناموجود