تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 9297

جان سینا می گوید رفتارم با دواین جانسون «راک» اشتباه بود

جان سینا می گوید رفتارم با دواین جانسون «راک» اشتباه بود

جان سینا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای WWE’s Fastlane در روز شنبه، 7 اکتبر، درباره رفتار خود با دواین «راک» جانسون توضیح داد. جان، گفت که او «می بیند و می فهمد» چرا. برخی افراد این را ریاکارانه می دانند که او پس از انتقاد از فیلم راک، حرفه بازیگری خود را شروع کرد. در

جان سینا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای WWE’s Fastlane در روز شنبه، 7 اکتبر، درباره رفتار خود با دواین «راک» جانسون توضیح داد. جان، گفت که او «می بیند و می فهمد» چرا. برخی افراد این را ریاکارانه می دانند که او پس از انتقاد از فیلم راک، حرفه بازیگری خود را شروع کرد.

در نهایت، جان گفت که او عمدتاً شروع به دعوا با دواین کرد، زیرا او “یک طرفدار” بود و “می‌خواست راک به WWE برگردد” . او اعتراف کرد که در میان صحبت ها «کسی شدم که خودم از آن نفرت داشتم» و اکنون چشم‌ اندازی دارد که ببیند چگونه اشتباه می‌ کرده است. من این کار را با احترام انجام ندادم، بنابراین مجبور شدم بابت رفتارم ناراحت باشم. من مجبور شدم بگویم “متاسفم و اشتباه کردم”، زیرا واقعا اشتباه کردم و این یک تجربه بسیار متواضعانه است.” “این یک تجربه یادگیری عالی از اشتباه من در برخورد با راک بود.”

جان در سال 2011 بحث خود را با دواین آغاز کرده بود. در آن زمان، راک شروع به تبدیل شدن به یک بازیگر بود و او نمی توانست در دنیای کشتی کج شرکت کند. جان سینا گفت که در پادکست Happy Sad Confused در ماه می “کوته فکر و خودخواه” بوده است. البته خود جان نیز در نهایت به بازیگری روی آورد و نتوانست خودش هم در مسابقات WWE شرکت کند. او از آن زمان در میان اعتصاب SAG-AFTRA به صحنه کشتی بازگشته است.

جان سینا همچنین گفت که هالیوود قصد دارد پس از پایان اعتصاب او را از WWE دور کند. او توضیح داد که چگونه تعادل بین حرفه بازیگری و کشتی دشوار است. او گفت: «کاملاً روشن کردم که به دلیل بیمه مسئولیت نمی‌ توانم هر دو را انجام دهم. “اگر بخواهم با هر دوی این ها کار کنم، بسیار خود خواهانه است، زیرا اگر اتفاقی برای من بیفتد، افراد زیادی را در تجارت سینما بیکار می کردم.”

در نهایت، جان گفت که امیدوار است به راه حلی برسد که «همه از آن راضی هستند»، اما در حال حاضر، او خوشحال است که برای رویداد Fastlane به WWE بازگشته است.

برچسب ها :

ناموجود