تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 9924

جان سینا برای اولین مسابقه انفرادی WWE آماده می شود

جان سینا برای اولین مسابقه انفرادی WWE آماده می شود

جان سینا برای دبلیو دبلیو ای به رینگ باز می گردد! جان سینا کشتی‌ گیر حرفه‌ ای که به هنرپیشه تبدیل شده، قرار است روز جمعه اعلام کند که قرار است در مسابقه انفرادی مقابل Solo Sikoa در رویداد زنده WWE Crown Jewel در 4 نوامبر به بازی بازگردد. این اولین مسابقه یک به یک

جان سینا برای دبلیو دبلیو ای به رینگ باز می گردد! جان سینا کشتی‌ گیر حرفه‌ ای که به هنرپیشه تبدیل شده، قرار است روز جمعه اعلام کند که قرار است در مسابقه انفرادی مقابل Solo Sikoa در رویداد زنده WWE Crown Jewel در 4 نوامبر به بازی بازگردد.

این اولین مسابقه یک به یک سینا از زمان رسلمنیا 39 در آوریل خواهد بود. ستاره 46 ساله Fast X در اواخر آگوست به تلویزیون دبلیو دبلیو ای بازگشت و تنها در چند مسابقه تگ تیم ظاهر شد. ماه گذشته، سینا همچنین به عنوان داور ویژه مهمان در رویداد Payback WWE خدمت کرد.

سینا در آخرین مسابقه انفرادی خود در رسلمنیا 39 در مقابل آستین تئوری، قهرمان WWE شکست خورد. در هفته های اخیر، 16 بار قهرمان جهان دبلیو دبلیو ای در اسمکدان با دیگر سوپر استار های جوان مانند سیکوآ و گریسون والر نیز روبرو شده است.

سوپر استار قدیمی دبلیو دبلیو ای در اوایل این هفته در حالی که به آخرین بازگشت خود فکر می کرد در توییتی نوشت: «من برای هر ثانیه سپاسگزارم.

سیکوآ، که نام اصلی او جوزف فاتو است، یک چهره جدید و غالب در دبلیو دبلیو ای است و بخشی از خانواده کشتی کج معروف آنوایی است که دواین راک جانسون، قهرمان کنونی جهانی دبلیو دبلیو ای رومن رینز، و سوپر استار های دبلیو دبلیو ای را شامل می شود.

سینا که با Ric Flair برای کسب بیشترین قهرمانی حرفه ای WWE در مسابقات جهانی دست و پنجه نرم می کند، هرگز از کشتی حرفه ای بازنشسته نشد. با این حال، حضور او در تلویزیون دبلیو دبلیو دبلیو ای با شروع موفقیت بیشتر و بیشتر در هالیوود به ندرت دیده می شود.

از زمانی که او شروع به تمرکز بیشتر روی بازیگری کرد، اهل غرب نیوبوری، ماساچوست، نقش‌ هایی را در فرنچایز های اصلی فیلم مانند Fast ایفا کرد.

سینا که یک طرفدار مادام‌ العمر کشتی حرفه‌ ای بود، در سال 2021 گفت که در نوجوانی به دلیل قلدری شروع به افزایش وزن کرد. سینا گفت: “علاقه من به قدرت به خاطر دفاع شخصی بود. من خیلی مورد توجه قرار می گرفتم زیرا در نحوه لباس پوشیدن و بیان خودم متفاوت بودم.”

“از آنجایی که شما یک نوجوان هستید، گروه‌ های اجتماعی تشکیل می‌ شوند و من در هیچ کدام از آن‌ ها قرار نمی‌ گرفتم. بنابراین، از کتک خوردن خسته شدم و از پدرم یک ست وزنه خواستم و او در 13 سالگی برای من یک وزنه گرفت.” او ادامه داد. “من شروع به ورزش کردم و از آن زمان متوقف نشده ام.

تلاش من برای قدرت احتمالاً تا اواسط 30 سالگی ادامه داشت. و اکنون در جستجوی سلامتی هستم که امیدوارم بتوانم ادامه دهم. آمادگی جسمانی برای 30، 40، 50 سال آینده زندگی من.” سینا از آن زمان به یکی از موفق ترین کشتی گیران حرفه ای در تمام دوران تبدیل شده است.

سینا در آن زمان به هالیوود ریپورتر گفت: “من واقعاً از زندگی ام لذت می برم. کار سختی است که زمانی را که برای مدیریت صحیح خودم نیاز دارم، متعادل کنم. این کار سختی است که بهترین شوهری باشم که می توانم برای همسر مهربانم باشم. حفظ ارتباط با کسانی که در زندگیم دوستشان دارم سخت است و همچنین سخت است که یک روز کاری صادقانه انجام دهم.»

برچسب ها :

ناموجود