تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 8493

جان سینا بازگشت دواین «راک» جانسون به WWE را تبریک می گوید

جان سینا بازگشت دواین «راک» جانسون به WWE را تبریک می گوید

به نظر می رسد که رقیبان سابق WWE، دواین “راک” جانسون و جان سینا در نهایت دوستان واقعی هستند! در کلیپی که در اکانت رسمی دبلیو دبلیو ای در X (که قبلا توییتر نامیده می شد) منتشر شد، این دو قهرمان کشتی با رویارویی با یکدیگر در جریان اسمکدان دبلیو دبلیو، طرفداران را شگفت زده

به نظر می رسد که رقیبان سابق WWE، دواین “راک” جانسون و جان سینا در نهایت دوستان واقعی هستند! در کلیپی که در اکانت رسمی دبلیو دبلیو ای در X (که قبلا توییتر نامیده می شد) منتشر شد، این دو قهرمان کشتی با رویارویی با یکدیگر در جریان اسمکدان دبلیو دبلیو، طرفداران را شگفت زده کردند!

کلیپ بک استیج با پت مک آفی، تحلیلگر ورزشی ESPN شروع می شود که صحبت خود را با جانسون به پایان می رساند.

این دو مرد رو به رو صاف و بدون هیچ احساسی، به میدان می‌ روند، اما نمی‌ توانند حالت خود را قبل از اینکه هر دو بخندند، حفظ کنند.

“می بینم که سعی می کنی لبخند بزنی!” جانسون در حالی که به سینا اشاره کرد، گفت که سینا سرش را به علامت تایید تکان داد. ستاره صلح‌ جو سپس دست خود را برای تکان دادن جانسون دراز کرد و به او گفت: «به خانه خوش آمدی». آن دو هم را در آغوش گرفتند و حضار با صدای بلند تشویق کردند.

طرفداران به صورت آنلاین پاسخ مثبت دادند و بسیاری از دیدن رقیبان دیرینه خوشحال شدند. جان سینا به طور علنی از جانسون در داخل و خارج از صفحه نمایش انتقاد کرد، که منجر به مسابقات رویایی در سال‌های 2012 و 2013 شد. در سال 2011، سینا شروع به سر و صدا کردن با هواداران کرد که چگونه جانسون در هشت سال گذشته در رینگ حضور نداشته است.

سینا که در سال 2021 پس از استراحت به رینگ بازگشت، به Entertainment Tonight گفت امیدوار است جانسون به کشتی بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود