تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۴۷
کد خبر : 5424

جانی دپ یا امبر هرد : چه کسی زودتر به زندگی عادی برگشت؟

جانی دپ یا امبر هرد : چه کسی زودتر به زندگی عادی برگشت؟

یک سال از زمانی که امبر هرد و جانی دپ با محاکمه علنی افترا در جهان طوفان به پا کردند، می گذرد. که واقعاً برنده مشخصی هم نداشت زیرا هر دو طرف مجبور بودند میلیون‌ها دلار خسارت بپردازند. ثابت شد که امبر هرد در مورد برخی از اتهامات خود دروغ گفته است. هیچ یک از

یک سال از زمانی که امبر هرد و جانی دپ با محاکمه علنی افترا در جهان طوفان به پا کردند، می گذرد. که واقعاً برنده مشخصی هم نداشت زیرا هر دو طرف مجبور بودند میلیون‌ها دلار خسارت بپردازند. ثابت شد که امبر هرد در مورد برخی از اتهامات خود دروغ گفته است.

هیچ یک از آنها حال روحی عالی نداشتند و هر دو می خواستند آن فصل از زندگی خود به پایان برسد. پشت سر گذاشتن چنین رابطه سمی زمان و تلاش زیادی می طلبد. خوشبختانه، امبر و جانی در حال حاضر به خوبی بر روی کار خود تمرکز می کنند، اما آنها چه کار کرده اند؟

بازگشت جانی دپ به هالیوود

دپ پس از بازگشت با راک فقید، جف بک توری در سراسر اروپا داشت و به زمین زد. پس از آن، او از مدعی جشنواره کن، “Jean du Barry” که در آن نقش شاه لوئی پانزدهم را بازی می کند، فیلمبرداری کرد.

طبق گزارشی، جانی دپ به نزدیکترین اشخاص به خود گفته است که از اینکه با چه سرعتی توسط بخشی از صنعت سرگرمی پذیرفته شد، بسیار خوش شانس است. اگرچه این فیلم از نظر منتقدان چندان خوب عمل نکرد، اما همه آنها موافق بودند که بازی جانی دپ خوب بود. او در حال حاضر در سامرست زندگی می کند و به کسب و کار خود مشغول است.

داستان امبر هیرد کمی متفاوت بود

راه بازگشت امبر هرد به موهبت های خوب با مردم به همواری جانی دپ نبوده است. اما او همچنین توسط بسیاری از مردم به عنوان شرور داستان شناخته شد.

هم او و هم جانی در این رابطه فوق‌العاده سمی مرتکب اشتباهاتی شدند، با این حال این بازیگر اولین کسی است که با موفقیت بازگشت. هرد حتی مجبور شد به اسپانیا برود تا از همه نظرات منفی دور بماند.

او اکنون خیلی بهتر است و در فیلم جدیدی بازی می کند که در حال تبلیغ است. این تضاد بازگرداندن آنها در زمان واقعی همه آنچه را که باید در مورد تفاوت‌های بین مردان و زنان در صنعت سرگرمی بدانید به شما می‌گوید.

برچسب ها :

ناموجود