تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
کد خبر : 5282

درخشش دوباره جانی دپ در تریلر جشنواره فیلم کارلووی 2023

درخشش دوباره جانی دپ در تریلر جشنواره فیلم کارلووی 2023

جانی دپ در تریلر جدید جشنواره فیلم کارلووی واری امسال ظاهر می شود که در مراسم افتتاحیه روز جمعه برای اولین بار به نمایش درآمد. این تریلر به کارگردانی ایوان زاخاریاش و در هتل گلرت در بوداپست اتفاق می‌افتد. پس از اینکه از او یک “سوال شخصی” پرسیده می شود که چرا آخرین باری که

جانی دپ در تریلر جدید جشنواره فیلم کارلووی واری امسال ظاهر می شود که در مراسم افتتاحیه روز جمعه برای اولین بار به نمایش درآمد. این تریلر به کارگردانی ایوان زاخاریاش و در هتل گلرت در بوداپست اتفاق می‌افتد.

پس از اینکه از او یک “سوال شخصی” پرسیده می شود که چرا آخرین باری که در جشنواره حضور داشته است “جایزه ای دریافت نکرده است”، دپ 60 ساله پاسخ می دهد: “ما اینجا هستیم تا در مورد موسیقی صحبت کنیم.

ظاهر روی پرده که در آن دپ خودش را مسخره می‌کند، دو سال پس از آن اتفاق می‌افتد که این بازیگر در سال 2021 مهمان افتخاری جشنواره بود، زمانی که او دو فیلم خود را ارائه کرد: خمره طلا: چند دور با شین مک گوان و میناماتا.

تریلرهای قبلی جشنواره شامل برندگان مادام العمر کریستال گلوب، مانند مل گیبسون، هلن میرن، جان مالکوویچ، اندی گارسیا، جود لاو، دنی دویتو، میلوش فورمن و کیسی افلک بودند.

زاخاریاش در مورد نقش دپ در تریلر گفت: «در ابتدای فیلمبرداری او به من گفت که ترجیح می دهد بداهه بگوید. من در ابتدا کمی غافلگیر شدم، اما این ایده عالی بود، زیرا جانی در نهایت شخصیت خود را بیشتر در تریلر قرار داد.

او افزود: «وقتی کارمان تمام شد، او همچنان می‌خواست با هم چت کند، حتی اگر هواپیما منتظر او بود.

برگزارکنندگان جشنواره برای اولین بار در ماه مه تریلر دپ را کنایه زدند، و کریستوف موچا، مدیر اجرایی رویداد افزود: «دو سال پیش، جانی دپ با استقبال بسیار گرم تماشاگران و طرفداران مواجه شد و به لطف آن او به حامی بزرگ ما تبدیل شد.» و بنابراین او موافقت کرد که یک تریلر را فیلمبرداری کند، حتی اگر ما به خاطر برنامه فشرده او محدود بودیم. تریلر عالی بود و من متقاعد شده ام که جانی دپ روزی شخصاً به Vary بازخواهد گشت.”

ماه گذشته یک سال از پایان محاکمه افترای دپ علیه امبر هرد می گذرد، زمانی که هیئت منصفه هفت نفره متشکل از پنج مرد و دو زن در دادگاه ویرجینیا به رأی رسیدند.

دپ در سال 2018 برنده هر سه اتهام افترا به خاطر مقاله ای بود که هرد 37 ساله در مورد ادعاهای سوءاستفاده خانگی نوشت، اگرچه او در مقاله خود به نام بازیگر اشاره نکرد. در آن زمان، 15 میلیون دلار غرامت به دپ تعلق گرفت که قاضی بعداً آن را به 10.35 میلیون دلار کاهش داد. هرد هم برنده یکی از سه دعوی متقابل افترا شد. او 2 میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

اوایل این هفته، هرد عکسی از خود روی صحنه در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در ایتالیا به اشتراک گذاشت که برای فیلمش در آتش در آن شرکت کرد. این اولین حضور او در جشنواره فیلم پس از دادگاه جنجالی افترا بود.

هرد در توضیح این پست نوشت: “از شما برای چنین استقبال فوق العاده گرمی در جشنواره فیلم تائورمینا برای آخرین فیلمم در آتش متشکرم. آخر هفته فراموش نشدنی بود. #InTheFire.”

لوکا کالوانی که در این فیلم هیجان انگیز با هرد همبازی می شود، در اولین نمایش گفت: «هرکسی که از این نوع مصیبت رنج می برد و می تواند با مهربانی بر آن غلبه کند، مهم نیست در چه سمتی هستید، مهم نیست که به چه چیزی اعتقاد دارید یا کدام طرف هستید. رسانه‌های اجتماعی که به آن وصل می‌شوید یا هشتگ‌هایتان هر چیز دیگری است، باید به سفر باور نکردنی این زن اعتبار بدهید، و او می‌ تواند به همه ما چند چیز در مورد انعطاف‌ پذیری و شجاعت بیاموزد.»

برچسب ها :

ناموجود