تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 8411

جانی دپ به شیرینی از طرفداران وفادار تشکر می کند

جانی دپ به شیرینی از طرفداران وفادار تشکر می کند

جانی دپ در مورد اینکه چه کسانی پس از پیروزی در دادگاه بر همسر سابق امبر هرد کنار او بوده اند صحبت کرده است. او و امبر به دلیل افترا از یکدیگر شکایت کردند و این محاکمه توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. با این حال، این محاکمه باعث شد که دپ حمایت

جانی دپ در مورد اینکه چه کسانی پس از پیروزی در دادگاه بر همسر سابق امبر هرد کنار او بوده اند صحبت کرده است. او و امبر به دلیل افترا از یکدیگر شکایت کردند و این محاکمه توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. با این حال، این محاکمه باعث شد که دپ حمایت دوستان و کسانی که در هالیوود هستند را از دست بدهد.

با این حال، ظاهراً دیور هرگز در حمایت از دپ تزلزل نکرده است. جانی دپ، بازیگر عطر محبوب خانه مد بود و اوت گذشته قراردادی هفت رقمی برای حفظ او در این نقش امضا کردند.

دپ از دیور تمجید کرد که به او پایبند بود، حتی وقتی دیگران این کار را نکردند.

دپ به ساوت چاینا مورنینگ گفت: “آنها در هر ثانیه با من بودند: آنها به من اعتماد کردند، به من ایمان داشتند و ادامه دادند. این ژست بسیار نجیب و بسیار نادر است.”

“من هرگز اینقدر تحت تاثیر قرار نگرفته ام و افتخار نکرده ام که چنین حمایتی داشته باشم. هیچ کس این کار را نمی کند، و این واقعیت که دیور دارد، من از تک تک افرادی که در تصمیم گیری برای اعتماد کردن به من و ماندن در تمام راه با من همکاری داشته اند تشکر می کنم.

رابطه دپ و دیور

این دو در سال 2015 همکاری خود را با یکدیگر آغاز کردند. با این حال، پس از اینکه هرد دپ را به خشونت خانگی متهم کرد، شرکت پخش تبلیغات در تلویزیون را متوقف کرد، اگر چه گزارش‌ ها حاکی از آن است که این بازیگر همچنان یک سفیر این برند باقی مانده است.

هنگامی که حکم پرونده افترا به دپ صادر شد، این آگهی تجاری بار دیگر به روی آنتن رفت. این رابطه برخلاف احساسات دپ نسبت به هالیوود است که احساس می کرد قبل و در طول دادگاه او را تحریم کرده است.

او در جریان کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فیلم کن برای تبلیغ فیلمش “Jeanne du” گفت: “آیا من از سوی هالیوود بایکوت شدم؟ خب، شما باید نبض نداشته باشید که در آن نقطه احساس کنید که این فقط یک شوخی عجیب بود.”

“آیا الان احساس می کنم تحریم شده ام؟ نه، به هیچ وجه. اما من احساس نمی کنم که تحریم شده ام زیرا به هالیوود فکر نمی کنم. من نیاز بیشتری به هالیوود احساس نمی کنم در مورد شما نمی دانم.”

برچسب ها :

ناموجود