تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
کد خبر : 9976

جاستین و هیلی بیبر هالووین را به سبک خود جشن می گیرند

جاستین و هیلی بیبر هالووین را به سبک خود جشن می گیرند

هایلی بیبر و جاستین بیبر در حال ورود به روح هالووین هستند. روز شنبه، این زوج در مهمانی هالووین Vas J. Morgan و مایکل براون در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کردند و آن‌ ها با لباس‌ های شبح‌ آور فصل خود را برای این رویداد سرگرم‌ کننده، کانالیزه کردند. جاستین، بدون پیراهن و پارچه ای

هایلی بیبر و جاستین بیبر در حال ورود به روح هالووین هستند. روز شنبه، این زوج در مهمانی هالووین Vas J. Morgan و مایکل براون در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کردند و آن‌ ها با لباس‌ های شبح‌ آور فصل خود را برای این رویداد سرگرم‌ کننده، کانالیزه کردند.

جاستین، بدون پیراهن و پارچه ای با طرح حیوانات خزدار دور کمرش پیچیده بود، که حتی یک استخوان خزدار نیز داشت. جاستین برای تکمیل ظاهر خود یک کلاه زرد رو به عقب با اشکال سیاه چاپ شده روی آن اضافه کرده بود، شبیه به کلاهی که بام بام پوشیده است.

در همین حال، هیلی یک کلاه گیس قرمز رنگ، یک تاپ بدون آستین با الهام از سنگریزه سبز که دارای اشکال مشکی بود، همراه با یک دامن آبی و مرجانی که جزئیات استخوانی را نشان می‌ داد و حاشیه‌ ای پاره‌ دار داشت، پوشیده بود. این مدل، مطمئن شد که گردنبند “B” خود را در ظاهر هالووین خود گنجانده است. حلقه “B” احتمالاً نشان دهنده نام خانوادگی مشترک او و همسرش است و هیلی اخیراً در اوایل ماه جاری با آن دیده شد.

جاستین قبل از مراسم شبانه، روز جمعه در جشن هالووین کازامیگوس در بورلی هیلز نیز جشن گرفت. برای این مراسم، او لباسی سرگرم‌ کننده و الهام‌ گرفته از ساحل به تن کرد که شامل ماسک غواصی و باله، یک پیراهن چاپی و یک شورت چاپی بود.

در همین حال، همسرش اوایل ماه جاری دو لباس شیک هالووین را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در یک پست خالی از عکس از 18 اکتبر، بیبر دو قیافه را نشان داد: یک خون آشام جذاب و یک دختر مد دهه 90.

در حالی که خون آشام ها ممکن است ظاهر کلاسیک هالووین باشند، هیلی با یک لباس با آستین های صاف وصل شده، ظاهر خود را به نمایش گذاشت. او تاپ را با یک دامن مخملی و جوراب بلند ست کرد. البته، هیچ خون آشامی بدون کمی خون کامل نخواهد بود، و قطره مایع قرمز هیلی در لب او حس شبح انگیزی به او اضافه می کرد.

ظاهر نوستالژیک این مدل در دهه 90 او را با یقه یقه اسکی مشکی و دامن مینی چهارخانه نشان داد. او ظاهر خود را با لباسی کوتاه، جوراب‌ های سفید و کفش‌ های راحتی و یک فنجان قهوه در دست به پایان رساند و اشاره کرد که این ظاهر از شخصیت جنیفر آنیستون، ریچل، از سریال کمدی دوستان دهه 90 الهام گرفته شده است.

سال گذشته، هیلی، لباس مدل فرانسوی لتیتیا کاستا را بر تن کرد.

هیلی در اوایل این ماه زمانی که در مورد استایل نا متناسب همسرش جاستین بیبر اظهار نظر کرد، تیتر خبرها شد. هیلی گفت، جاستین ابتدا آماده می‌ شود، و ممکن است حال و هوای دیگری بپوشد “فقط به این دلیل که من این احساس را دارم.”

هیلی و جاستین امسال پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود