تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 11299

جاستین و هیلی بیبر سبک و استایل شیک خود را نشان می‌ دهند

جاستین و هیلی بیبر سبک و استایل شیک خود را نشان می‌ دهند

جاستین و هیلی بالدوین بیبر برجسته‌ ترین سبک و استایل شبانه هستند بدون توجه به فصل. این زوج انرژی جشنی را با ظاهر های خود برای یک قرار شام زمستانی در بورلی هیلز در سه شنبه شب بر انگیختند. برای شبشان در رستوران ایتالیایی فونکه، جاستین با یک کت و شلوار سایز بزرگ، که روی

جاستین و هیلی بالدوین بیبر برجسته‌ ترین سبک و استایل شبانه هستند بدون توجه به فصل. این زوج انرژی جشنی را با ظاهر های خود برای یک قرار شام زمستانی در بورلی هیلز در سه شنبه شب بر انگیختند.

برای شبشان در رستوران ایتالیایی فونکه، جاستین با یک کت و شلوار سایز بزرگ، که روی یک پیراهن سفید پوشید. از سوی دیگر، هایلی، یک چشم انداز قرمز رنگ بود که با ژاکتی قرمز گیلاسی وارد روحیه تعطیلات شد.

این مدل شیک، لباس‌ های بیرونی شبیه کت عروسکی تیلور سوئیفت استلا مک‌ کارتنی که در اوایل ماه جاری عرضه شد، پوشیده بود. او موهای صاف، جوراب شلواری شفاف، گوشواره های ساده اما درشت و یک عینک آفتابی مشکی پوشیده بود.

دیگر برجستگی‌ های مد بیبرها در سال 2023 شامل استایل هالووین، سبک قهوه‌ خوری کم رنگ و استایل های خیابانی بی شمار آن‌ ها است.

این زوج در اوایل سال جاری به دلیل استایل خود به تیتر خبرها تبدیل شدند، زیرا کاربران شبکه های اجتماعی از این زوج به خاطر ظاهر های اغلب نا متناسب شان انتقاد کردند.

ماه‌ها بعد، هیلی بیبر در گفتگوی آنلاین درباره ظاهر متضاد خود در ماه نوامبر با مجله GQ Hype به صحبت پرداخت.

او به این نشریه گفت: «خیلی خنده‌ دار است زیرا می‌ بینم که افراد زیادی در مورد این موضوع صحبت می‌ کنند. او ممکن است بخواهد لباس گشاد بپوشد، و من ممکن است بخواهم یک لباس مینی بپوشم فقط به این دلیل که این احساس من است.

او درباره جاستین که به گفته او تمایل دارد قبل از او لباس بپوشد، گفت: «ما نمی‌ توانیم آنجا بنشینیم و بگوییم: «پس من این را می‌ پوشم و تو هم این را می‌ پوشی».

هیلی اضافه کرد: “اما همچنین، او هنوز با حال به نظر می رسد، بنابراین نمی توانید از آن مرد متنفر باشید.”

برچسب ها :

ناموجود