تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
کد خبر : 9847

جاستین و هیلی بیبر با استایل معمولی شیک به نظر می رسیدند

جاستین و هیلی بیبر با استایل معمولی شیک به نظر می رسیدند

جاستین بیبر و هیلی بالدوین بیبر در حالی که آخر هفته یک، ظاهری آرام داشتند. این زوج روز یکشنبه در حالی که با هم قهوه و صبحانه می‌ خوردند در غرب هالیوود دیده شدند. هیلی در مقایسه با حضور قبلی خود در جشن تولد 43 سالگی کیم کارداشیان در جمعه شب لباس ساده و شیکی

جاستین بیبر و هیلی بالدوین بیبر در حالی که آخر هفته یک، ظاهری آرام داشتند. این زوج روز یکشنبه در حالی که با هم قهوه و صبحانه می‌ خوردند در غرب هالیوود دیده شدند.

هیلی در مقایسه با حضور قبلی خود در جشن تولد 43 سالگی کیم کارداشیان در جمعه شب لباس ساده و شیکی پوشیده بود. او روز یکشنبه یک شلوار سرمه ای قد بلند و گشاد به همراه یک کمربند و یک تاپ جین کالوین کلین را استایل کرده بود. او این لباس را با یک کیف شانه مشکی، گردنبند «B» با ، چکمه‌ های پوست مار قرمز و یک عینک آفتابی مشکی ست کرد.

جاستین نیز با پوشیدن یک شلوار قهوه ای و یک جفت دمپایی آبی کرکی، همه چیز را عادی نگه می داشت. او مانند همسرش، یک عینک آفتابی مشکی و همچنین یک کلاه خال خالی سیاه و سفید به تن داشت. جاستین نیز در حالی که یک ساعت طلایی، چندین حلقه و دو زنجیر را به دور گردنش برای گردش صبحگاهی پوشیده بود.

روز جمعه، هیلی یک کلیپ کوتاه در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد او و همسرش دختر دوستانشان را در حالی که هیلی او را در آغوش گرفته و جاستین چندین بوسه شیرین بر سر او می‌ زند، با عشق نشان می‌ دهند، در حالی که همسرش با محبت به او نگاه می‌ کند.

در مورد اینکه آیا بچه ها در افق خود بیبر هستند، هیلی در مورد جذابیتی که حول باردار بودن یا نبودن او در یک لحظه خاص از زمان می چرخد ​​صحبت کرد و آن را “خیلی خنده دار است که چقدر مردم … اهميت دادن.”

او گفت که مادر بودن “چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم” و افزود: “این نیز یک چیز خصوصی و صمیمی است.»

در مورد نحوه استقبال از کودکان به دنیا و چسباندن نام خانوادگی “بیبر” به آنها، او قبل از شوخی گفت که “برای آنها عالی و در عین حال برای آنها چالش برانگیز خواهد بود.” باید برای فرزندان آینده‌ پیراهن‌ های نپو بیبی بخرم.

برچسب ها :

ناموجود