تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
کد خبر : 10629

جاستین بیبر به همسر هیلی ادای احترام عاشقانه جذابی می کند

جاستین بیبر به همسر هیلی ادای احترام عاشقانه جذابی می کند

جاستین بیبر در روز تولد همسرش هیلی بیبر سرشار از عشق است. از آنجایی که هیلی بیبر روز چهارشنبه ۲۷ ساله شد، شوهر ۲۹ ساله‌ اش در اینستاگرام برای ادای احترام به تولد او عاشقانه خود را نوشت. “تولدت مبارک عزیزم. شما زندگی را شگفت انگیز می کنید. و من خوش شانسی هستم که همه

جاستین بیبر در روز تولد همسرش هیلی بیبر سرشار از عشق است. از آنجایی که هیلی بیبر روز چهارشنبه ۲۷ ساله شد، شوهر ۲۹ ساله‌ اش در اینستاگرام برای ادای احترام به تولد او عاشقانه خود را نوشت.

“تولدت مبارک عزیزم. شما زندگی را شگفت انگیز می کنید. و من خوش شانسی هستم که همه شما را به دست آوردم ” جاستین در کنار یک ویدیوی سیاه و سفید شیرین از خود و هیلی این متن را منتشر کرد.

هیلی همچنین با بادکنک و کیکی که با شمع پوشیده شده بود توسط تیمش پذیرایی شد. او بعداً پستی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن احساس 27 سالگی را به طور خلاصه بیان کرد و نوشت: «از همه تبریکات تولد متشکرم. در 27 سالگی خیلی احساس راحتی و عشق میکنم.”

اما جاستین تنها کسی نبود که تولد هیلی را در شبکه های اجتماعی تبریک گفت.

کیم کارداشیان عکس سیاه و سفیدی از خود به اشتراک گذاشت که با هیلی و خواهرش کندال جنر ژست گرفته بود و با نوشته «تولدت مبارک به نازترین، شیرین‌ ترین و جذاب‌ ترین دختری که می‌ شناسم دوستت دارم»

در همین حال، لوری هاروی عکسی از این زوج در حال نوشیدن منتشر کرد و نوشت: “تولدت مبارک پرنسس کوچک من!!! خیلی دوستت دارم! .”

چند روز قبل از ادای احترام به تولد، جاستین مجموعه‌ ای از عکس‌ های خودشان را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌ رسید یک فرار عاشقانه باشد.

در تصویر اول، هیلی را می‌ توان دید که به شوهرش تکیه داده و بازوی او را با لباسی کاملا مشکی گرفته است، در حالی که این زوج در یک کلیپ کوتاه که به عنوان بخشی از عکس های منتشر شده بود، با هم دوچرخه سواری می کردند.

برچسب ها :

ناموجود