تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 8861

تیموتی شالامی و کایلی جنر در شهر عشق دیده شدند

تیموتی شالامی و کایلی جنر در شهر عشق دیده شدند

تیموتی شالامی و کایلی جنر در شهر عشق دیده شدند! کایلی ستاره کارداشیان ها در حالی که تیموتی شالامی را در آغوش گرفته بود، هنگامی که آنها در جشن تولد روزالیا خواننده در پاریس در روز دوشنبه، 25 سپتامبر از آن ها، عکس گرفته شد. با این حال، طبق عکس‌ های منتشر شده توسط صفحه

تیموتی شالامی و کایلی جنر در شهر عشق دیده شدند! کایلی ستاره کارداشیان ها در حالی که تیموتی شالامی را در آغوش گرفته بود، هنگامی که آنها در جشن تولد روزالیا خواننده در پاریس در روز دوشنبه، 25 سپتامبر از آن ها، عکس گرفته شد.

با این حال، طبق عکس‌ های منتشر شده توسط صفحه ششم، کایلی به‌ جای گرفتن دست، انگشت اشاره تیموتی را هنگام خروج از ماشین در حالی که پاپاراتزی‌ ها در اطراف خودرو ازدحام می‌ کردند، گرفته بود. کیلی و تیموتی حتی با لباس‌ های تمام مشکی استیل خود را برای شب هماهنگ کرده بودند.

کیلی جنر یک کت مشکی و کفش‌ های پاشنه بلند مشابه به تن کرد، در حالی که تیموتی، شلوار جین، یک سویشرت مشکی و کلاه بیس‌ بال هماهنگ کننده به تن داشت و در حالی که وارد مهمانی می‌ شدند.

اخیراً کایلی و تیموتی از نشان دادن رابطه خود خجالتی نبوده اند. کایلی حتی یک عکس جالب بر روی صفحه گوشی خود دارد که دوست پسرش روی گونه او را می بوسد.

اوایل این ماه، این زوج در کنسرت بیانسه در لس آنجلس دیده شدند، جایی که طرفداران آن‌ ها را در حال اشتراک‌ گذاری چند بوسه و در آغوش گرفتن مشاهده کردند. در اواخر همان هفته، کایلی و تیموتی از در آغوش گرفتن و بوسیدن در مسابقات آزاد آمریکا خودداری نکردند.

 

این دو نفر علناً در مورد رابطه خود اظهار نظر نکرده اند. در واقع، آنها مطمئن شدند که در چند ماه اول عاشقانه خود از دیده شدن با هم خود داری کنند. اولین بار در ماه ژانویه شایعاتی در مورد این زوج در رسانه های اجتماعی منتشر شد. با این حال، تا ماه آوریل بود که طرفداران پس از مشاهده ماشین کایلی در خانه تیموتی در بورلی هیلز متقاعد شدند که با هم قرار می گذارند.

برچسب ها :

ناموجود