تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
کد خبر : 8119

تیموتی شالامی و کایلی جنر در حال بوسیدن در کنسرت بیانسه دیده شدند

تیموتی شالامی و کایلی جنر در حال بوسیدن در کنسرت بیانسه دیده شدند

تیموتی شالامی و کایلی جنر پس از ماه‌ ها شایعات عاشقانه و محافظت از روابط خود در برابر عموم، با هم برای کنسرت تولد 42 سالگی بیانسه در استادیوم SoFi در لس آنجلس در 4 سپتامبر حضور یافتند. طرفداران این زوج را در یک بخش VIP در حال بوسیدن شکار کردند و همچنین TMZ زوج

تیموتی شالامی و کایلی جنر پس از ماه‌ ها شایعات عاشقانه و محافظت از روابط خود در برابر عموم، با هم برای کنسرت تولد 42 سالگی بیانسه در استادیوم SoFi در لس آنجلس در 4 سپتامبر حضور یافتند. طرفداران این زوج را در یک بخش VIP در حال بوسیدن شکار کردند و همچنین TMZ زوج را در حال بوسیدن جلوی همه در طول کنسرت شکار کرد. این بازیگر در حالی که کایلی را می بوسید، دستانش را دور او حلقه کرده بود. آنها تمام شب نتوانستند دستشان را از هم دور کنند!

در یکی از ویدیوهای طرفداران، تیموتی داشت سیگار می کشید و با کایلی صحبت می کرد. وقتی کندال جنر به مکالمه آنها پیوست، کایلی به تیموتی نزدیکتر شد در حالی که هر سه حلقه محکمی تشکیل دادند.

پس از دور شدن کندال، کایلی با خنده سرش را به عقب پرت کرد و تیموتی به او خم شد تا چیزی به او بگوید. با وجود جمعیت زیاد، کایلی و تیموتی در دنیای کوچک خودشان بودند!

این کنسرت اولین باری بود که کایلی و تیموتی از زمانی که شایعات مربوط به رابطه عاشقانه آنها در آوریل 2023 آغاز شد، با هم در انظار عمومی ظاهر شدند. از آن زمان، این زوج رابطه آرام خود را از انظار عمومی دور نگه داشته اند. کایلی در چند ماه گذشته بارها از خانه تیموتی در لس آنجلس خارج شده است. کایلی و تیمی هنوز علناً در مورد رابطه خود اظهار نظر نکرده اند، اما اکنون نمی توان این رابطه عاشقانه را انکار کرد!

تیموتی شالامه و کایلی جنر در اوایل آگوست 2023 با شایعات جدایی روبرو شدند، اما آنها به وضوح فقط شایعه بودند. گزارشی ادعا می‌ کرد که کایلی توسط  تیموتی «دفع» شده است، اما TMZ گزارش داد که آنها همچنان رابطه ای قوی دارند.

رابطه کایلی با تیموتی پس از جدایی او با تراویس اسکات 32 ساله در ژانویه 2023 شکوفا شد. کایلی و تراویس که سال‌ ها دوباره از هم جدا بودند، دو فرزند دارند: استورمی، 5 ساله و ایر، 1 ساله.

کنسرت تولد بیانسه برای کار جنرها یک امر خانوادگی بود. علاوه بر خواهران جنر، کیم و کلویی کارداشیان در این کنسرت شرکت کردند و پنه لوپه دیسیک   و نورث وست مادران خود را برای این رویداد موسیقی همراهی کردند. کریس جنر، مادر سالار جنر، نیز به بچه ها و نوه هایش در کنسرت بیانسه پیوست.

برچسب ها :

ناموجود