تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 12911

تیموتی شالامی با ظاهری چشمگیر روی فرش قرمز می رود

تیموتی شالامی با ظاهری چشمگیر روی فرش قرمز می رود

تیموتی شالامی به وضوح در یک ماموریت است که اطمینان حاصل کند که هیچ کس هرگز از سبک او روی فرش قرمز خسته نمی شود! روز یکشنبه، شالامی ستاره The Dune: Part Two و قانون شکن مد در اولین نمایش این فیلم اکشن در شهر نیویورک حضور یافت و ظاهری چشمگیر از چرمی به تن

تیموتی شالامی به وضوح در یک ماموریت است که اطمینان حاصل کند که هیچ کس هرگز از سبک او روی فرش قرمز خسته نمی شود! روز یکشنبه، شالامی ستاره The Dune: Part Two و قانون شکن مد در اولین نمایش این فیلم اکشن در شهر نیویورک حضور یافت و ظاهری چشمگیر از چرمی به تن داشت.

او یک تاپ چرمی گشاد به رنگ کاراملی با یک شلوار تنگ چرم مشکی پوشیده بود. او لباس شیک خود را با چکمه های مشکی به رنگ مشکی کلاسیک تکمیل کرد.

این بازیگر 28 ساله در کنار سایر بازیگران ژست گرفت.

و البته، زندیا نیز به او ملحق شد، که اخیراً با او در هماهنگ کردن لباس ها همراه بوده است. این دو هنرمند هر دو اوایل فوریه در برنامه زنده جیمی کیمل ظاهر شدند!  در هماهنگی ظاهری چرمی تمام مشکی، سپس در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول، کره جنوبی با لباس‌ های چرمی مشابه شرکت کردند.

طرفداران درخشش سبک شالامی را در خارج از تبلیغ Dune در گلدن گلوب 2024 مشاهده کردند، جایی که او به معنای واقعی کلمه در یک کت و شلوار مشکی پولک دار می درخشید.

کایلی جنر نامزدش در کنار او نشسته بود و به همان اندازه زرق و برق دار به نظر می رسید، کایلی، ترجیح داد یک لباس توری ملایم و در عین حال جذاب با جواهرات لورین شوارتز بپوشد.

برچسب ها :

ناموجود