تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 11849

تیموتی شالامی با استایل شیک عاشقانه در کنار کایلی جنر می نشیند

تیموتی شالامی با استایل شیک عاشقانه در کنار کایلی جنر می نشیند

دیدن تیموتی شالامی در فرش قرمز گلدن گلوب 2024 چقدر شیرین است. این ستاره 28 ساله، سبک خاص خود را قبل از مراسم اهدای جایزه به بورلی هیلتون آورد و با ظاهری جذاب دیگر روی فرش قرمز قدم زد. شالامی که برای نقش اصلی خود در Wonka نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر مرد در

دیدن تیموتی شالامی در فرش قرمز گلدن گلوب 2024 چقدر شیرین است. این ستاره 28 ساله، سبک خاص خود را قبل از مراسم اهدای جایزه به بورلی هیلتون آورد و با ظاهری جذاب دیگر روی فرش قرمز قدم زد.

شالامی که برای نقش اصلی خود در Wonka نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر مرد در یک فیلم سینمایی موزیکال یا کمدی شده است، با یک کت و شلوار مشکی درخشان از بین جمعیت متمایز شد. استایل شالامی با یک کت گلدوزی شده روی یک شلوار تاکس و چکمه های چلسی ست شده بود.

او موهایش را در فرهای ژولیده نگه داشته بود و قبل از رفتن به داخل، برای همه دوربین ها لبخند زد، جایی که با کایلی جنر، که یک سال است رابطه عاشقانه با او دارد، را ملاقات کرد.

این سومین نامزدی جایزه گلدن گلوب شالامی است. نامزدی شالامی امسال تنها نامزدی است که ونکا به آن دست یافته است. این نمایش جایزه فوق العاده ویژه است زیرا این اولین بار است که این بازیگر جنر را برای چنین مناسبت مهمی در کنار خود دارد. این دو مرغ عشق برای نمایش کنار هم  نشستند.

این دو در چند ماه گذشته از تلاش‌ های خلاقانه یکدیگر حمایت کرده‌ اند. شالامی در طول تبلیغات وونکا خود در یک رگه شیرین بوده است. این ستاره هرگز از ظاهر جسورانه خود خجالتی نبوده است، و مطمئناً در چند ماه گذشته در حالی که در فرش قرمزهای سراسر جهان حضور داشته است، مقاومت نکرده است.

برای اولین نمایش فیلم در پاریس در اوایل دسامبر، او در کنار همبازی خود هیو گرانت با تاپ مهره‌ ای صورتی روشن با حلقه‌ های گلدوزی شده همراه با شلوار ابریشمی مشکی ساخته شده از تام فورد و کفش‌ های لوفر مشکی عکس گرفت. او ترجیح داد ظاهر خود را بدون اکسسوری حفظ کند و رویه  برجسته را به عنوان تمرکز اصلی قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود