تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 8646

تیلور سویفت و سوفی ترنر با استایل خیره کننده دیده شدند

تیلور سویفت و سوفی ترنر با استایل خیره کننده دیده شدند

سوفی ترنر و تیلور سویفت با استایلی خیره کننده در نیویورک بیرون می آیند! سوفی و تیلور ، روز سه شنبه در حالی که از یک شب در شهر نیویورک لذت می بردند، دست در دست هم دیده شدند. این دو هنرمند پس از صرف ناهار در یک رستوران به سمت تمپل بار در خیابان

سوفی ترنر و تیلور سویفت با استایلی خیره کننده در نیویورک بیرون می آیند! سوفی و تیلور ، روز سه شنبه در حالی که از یک شب در شهر نیویورک لذت می بردند، دست در دست هم دیده شدند. این دو هنرمند پس از صرف ناهار در یک رستوران به سمت تمپل بار در خیابان لافایت رفتند.

ترنر برای شب دخترانه خود یک تاپ برش خاکستری با شلوارهای گشاد و همسان پوشیده بود. او همچنین در حالی که ژاکت مشکی اش را دور کمرش بسته بود، یک کیف مشکی روی شانه اش داشت.

سوئیفت با یک لباس کوتاه قرمز و یک کت جین سایز بزرگ شیک به نظر می رسید. او همچنین چکمه های قهوه ای تا بالای زانو می پوشید و یک کیف کوچک سبز رنگ به همراه داشت.

این گردش پس از آن صورت گرفت که جو جوناس در اوایل این ماه پس از چهار سال ازدواج از ترنر درخواست طلاق داد. جوناس و ترنر همچنین بیانیه مشترکی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند که در آن اصرار داشتند که جدایی یک تصمیم دو جانبه است. آنها نوشتند: «پس از چهار سال ازدواج فوق‌ العاده، ما متقابلاً تصمیم گرفتیم که زندگی مشترک خود را دوستانه پایان دهیم.»

این زوج افزودند: «روایات و گمانه‌ زنی های زیادی در این موضوع وجود دارد، اما واقعاً این یک تصمیم متحد است و ما صمیمانه امیدواریم که همه بتوانند به خواسته‌ های ما برای حفظ حریم خصوصی برای ما و فرزندانمان احترام بگذارند.»

سوئیفت در سال 2008 به طور عاشقانه با جوناس در ارتباط بود و جوناس در یک تماس تلفنی 27 ثانیه ای از او جدا شد. در یک پست MySpace در سال 2018، جوناس نیز به این شکاف پرداخت و توضیح داد که او کسی نبود که به طور ناگهانی به مکالمه آنها پایان دهد. او افزود که برخی از “مسائل” منجر به “تغییر حس” در روابط آنها شد.

او نوشت: «برای کسانی که نسبت به تماس تلفنی «۲۷ ثانیه» ابراز نگرانی کرده‌اند، من تماس گرفتم تا احساسات خود را با طرف مقابل در میان بگذارم. بدیهی است که این احساسات به خوبی مورد استقبال قرار نگرفت. صحبت را تمام نکردم. شخص دیگری انجام داد. تماس‌ های تلفنی فقط تا زمانی می‌ توانند ادامه داشته باشند که فرد آن طرف خط مایل به صحبت باشد.»

برچسب ها :

ناموجود