تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر : 4560

دیدار تیلور سویفت و جی جی حدید خبر ساز شد

دیدار تیلور سویفت و جی جی حدید خبر ساز شد

در میان وقفه کوتاه تیلور سویفت در بین برنامه‌های تور «Eras»، این خواننده با بهترین دوست دیرینه‌اش، جی جی حدید، در 18 ژوئن در شهر نیویورک در کنار هم قرار گرفتند. بعد از مدت ها مشغله کاری هیچ چیز مانند معاشرت با بهترین دوستت قدیمی لذت بخش نیست! تیلور سویفت، 33 ساله، در بین برنامه

در میان وقفه کوتاه تیلور سویفت در بین برنامه‌های تور «Eras»، این خواننده با بهترین دوست دیرینه‌اش، جی جی حدید، در 18 ژوئن در شهر نیویورک در کنار هم قرار گرفتند. بعد از مدت ها مشغله کاری هیچ چیز مانند معاشرت با بهترین دوستت قدیمی لذت بخش نیست! تیلور سویفت، 33 ساله، در بین برنامه های تور Eras خود، زمانی را برای دیدن دوستش، جیجی حدید، 28 ساله، در حالی که در 18 ژوئن در شهر نیویورک بود، مرخصی گرفت. آنها یک لباس مشکی بدون بند با پاشنه‌های برش مشکی مشابه را به تن کردند.

تیلور ترجیح داد تا لباس‌های طلایی‌اش را با لباسی شیک ببندد و این مجموعه را با یک کیف بافتنی سفید ست کرد. در همین حال، این مدل ظاهری معمولی‌تر و در عین حال شیک‌تر را با دامن مشکی و تی‌شرت سفید برش‌دار انتخاب کرد. جی جی هم با انبوهی از گردنبندهای ترکیبی روی گردنش و یک کیف کوچک مشکی برجسته بود.

این دو دوست قدیمی نه تنها هنگام بازگشت به وسیله نقلیه خود دست در دست هم گرفتند، بلکه تیلور نیز به طرز خنده‌ داری با کفش‌های پاشنه بلند دوید تا به دوستش برسد. بلافاصله پس از انتشار آنلاین عکس‌ها، بسیاری از طرفداران آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی با دیدن دوباره تیلور و جی جی در کنار هم واکنش نشان دادند.

گردش دوست داشتنی آنها تنها یک هفته پس از آن است که جی جی در 13 ژوئن وارد اینستاگرام شد تا آخرین عکس خود را به اشتراک بگذارد. از جمله یکی با دختر دو ساله اش،( خای) خرس مامان مغرور عکسی کمیاب با کودک نو پایش که دست در دست هم گرفته بود به اشتراک گذاشت که طرفدارانش در کامنت‌ها از آن غافلگیر شدند. یکی از طرفداران در واکنش به سن خای فریاد زد: «او چه بزرگ است!» در همین حال، یکی دیگر اضافه کرد: “اوخای خیلی سریع بزرگ می شود!”

اگرچه تیلور مشغول تور موفق خود بوده است، اما پس از جدایی اخیر خود از خواننده 34 ساله متی هیلی نیز در حال بهبودی بوده است. تنها یک ماه پس از تبدیل شدن رابطه عاشقانه آنها به موضوع داغ رسانه های اجتماعی،  نزدیکان او گفتند که رابطه آنها رسما تمام شده است. تیلور تنها دو ماه پس از جدایی اش از جو آلوین، 32 ساله، اکنون یک بار دیگر “مجرد” است. برنامه بعدی ستاره پاپ در مینیاپولیس، MN، در استادیوم U.S Bank برگزار خواهد شد. در 23 ژوئن. تیلور همچنین یک بار دیگر در 24 ژوئن در آنجا اجرا خواهد کرد، قبل از اینکه در 30 ژوئن به سینسیناتی، اوهره برود.

برچسب ها :

ناموجود