تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
کد خبر : 8530

تیلور سویفت و بلیک لایولی از شب دخترانه لذت می برند

تیلور سویفت و بلیک لایولی از شب دخترانه لذت می برند

تیلور سویفت و بلیک لایولی در شهر نیویورک بیرون می آیند! آن ها در حالی که شنبه شب از رستوران Zero Bond در بیگ اپل عکس می گرفتند، یک استایل شیک و خیره کننده داشتند. سوئیفت برای آن شب، یک ژاکت کش باف پشمی دکمه دار مشکی و دامن مینی چین دار پوشیده بود که

تیلور سویفت و بلیک لایولی در شهر نیویورک بیرون می آیند! آن ها در حالی که شنبه شب از رستوران Zero Bond در بیگ اپل عکس می گرفتند، یک استایل شیک و خیره کننده داشتند.

سوئیفت برای آن شب، یک ژاکت کش باف پشمی دکمه دار مشکی و دامن مینی چین دار پوشیده بود که آن را با یک جفت چکمه پاشنه دار قرمز تیره و کیف شانه ای برنزه ترکیب کرد. این هنرمند ظاهر خود را با یک دسته از گردنبند های آویز تزئین کرد.

در عین حال بلیک لایولی یک پیراهن جین باز با آستر تکه تکه‌ ای با رنگ روشن و همچنین یک تی‌ شرت چاپ شده که در یک دامن مینی رنگارنگ پوشیده بود.

بیرون رفتن شبانه سوئیفت و لایولی پس از این اتفاق می افتد که این دو نفر هفته گذشته در هفته مد نیویورک در حال معاشرت بودند. جی جی حدید، زوئه کراویتز، چانینگ تاتوم و همسر لایولی، رایان رینولدز، به این خانم ها پیوستند و در رستوران ایتالیایی امیلیو بالاتو غذا صرف کردند.

سوئیفت و لایولی اولین بار در سال 2015 پس از به اشتراک گذاشتن عکسی از یک کمپین لورئال که در آن به موزیک ویدیوی پر ستاره سوئیفت “Bad Blood” اشاره می کرد، با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

از آن زمان، این دو بسیار به هم نزدیک شده‌اند و عکس‌ های پیوندشان را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارند، در رویداد های بزرگ از یکدیگر حمایت می‌ کنند و در مهمانی‌ های یکدیگر هم شرکت می‌ کنند.

برچسب ها :

ناموجود